;
coinex

گلکسی اس 7 اج با رنگ بلک پرل و با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شد

گلکسی اس 7 اج با رنگ بلک پرل با قیمتی بالا وارد بازار ایران شده است. گوشی گلکسی اس 7 اج در رنگ مشکی براق جذاب و گران قیمت است.

همانطور که می‌دانید، چندی پیش شرکت سامسونگ از نسل هفتم خانواده کهکشانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 اج با رنگ بلک پرل یا همان مشکی براق رونمایی کرد. حالا این گوشی هوشمند با قیمتی بالا وارد بازار  کشورمان شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به جدیدترین گوشی سامسونگ در خاک ایران نگاهی داشته باشیم.

شرکت سامسونگ، غول صنعت موبایل در کشور کره بعد از رونمایی کمپانی اپل از رنگ جت بلک یا همان رنگ مشکی براق و مشاهده محبوبیت بالای این رنگ در میان کاربران و خریداران بازارهای موبایل در کشورهای مختلف تصمیم گرفت تا برای پادشاه نسل هفتم سری کهکشانی یعنی گلکسی اس 7 اج این رنگ را  در نظر بگیرد.

سامسونگ حدود یک ماه پیش گلکسی اس 7 اج نسخه بلک پرل را به صورت رسمی معرفی کرد و این گوشی را وارد بازارهای مختلفی کرد. این موبایل دارای رنگ متفاوت و بسیار جذابی همچون گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ جت بلک است که در واقع رنگ  گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اج نسخه بلک پرل از نسل هفتم آیفون شرکت اپل کپی برداری شده است و دارای مشخصات سخت افزاری یکسانی نسبت به دیگر رنگ‌های گلکسی اس 7 است.

گلکسی اس 7 اج با رنگ بلک پرل با قیمتی بالا وارد بازار ایران شده است. گوشی گلکسی اس 7 اج در رنگ مشکی براق جذاب و گران قیمت است.

 گفتنی است که موبایل هوشمند گلکسی اس 7 اج نسخه بلک پرل حدود 15 روز گذشته از طریق فروشگاه‌های آنلاین کشور امارات متحده عربی با قیمتی در حدود 7 میلیون تومان وارد بازار کشورمان شد؛ اما حالا این گوشی به صورت رسمی و با گارانتی وارد بازار ایران شده است.

شما می‌توانید گوشی گلکسی اس 7 اج را با رنگ مشکی براق با با گارانتی 18 ماهه شرکت همراه سرویس خاورمیانه با قیمت 2,869,000 تومان در بازار ایران خریداری کنید. لازم به ذکر است که این گوشی در خارج از کشور دارای برچسب قیمتی 836 دلاری است که نسبت به نسخه معولی گلکسی اس 7 اج دارای تفاوت قیمت 56 دلاری است اما در ایران شاهد تفاوت قیمتی 600 هزار تومانی بیت نسخه بلک پرل با رنگ‌های عادی این اسمارت فون هستیم.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی اس 7 اج  با رنگ مشکی براق بعد از افت قیمتی به دلیل واردات بیشتر و گذشت زمان پس از بازده زمانی یک ماهه به 2,500,000 تومان کاهش قیمت پیدا کند؛ به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم برای خرید این گوشی عجله نکنید و منتظر کاهش قیمت شدید این تلفن هوشمند در بازار ایران باشید.

در ادامه شاهد مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 7 اج هستید:

x1481209553-10555.jpg.pagespeed.ic_.pkU80OihT4

ابعاد 6.9 × 70.8 × 143.4 میلی‌متر
وزن 152 گرم
سیم کارت تک سیم کارت
پردازنده مرکزی پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 8990 با فرکانس 2.3 و 1.6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP12
صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع آمولد
وضوح تصویر و تراکم پیکسلی صفحه نمایش کواد اچ دی (QHD) با تراکم پیکسلی 534 پیکسل در هر اینچ
حافظه رم 4 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه جانبی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل همراه با فلاش ال ای دی دوگانه و فکوس اتوماتیک
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
باتری 3600 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از نسل دوم شارژ سریع
سیستم عامل سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو

گلکسی اس 7 اج با رنگ بلک پرل با قیمتی بالا وارد بازار ایران شده است. گوشی گلکسی اس 7 اج در رنگ مشکی براق جذاب و گران قیمت است.

در هر صورت اگر شما قصد خرید گوشی گلکسی اس 7 اج را دارید و دوست دارید یک نسخه خاص از آن را خریداری کنید، نسخه بلک پرل یا همان رنگ مشکی براق این اسمارت فون گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین در صورتی که قصد دارید یک موبایل هوشمند با محدوده قیمتی نسخه بلک پرل گوشی اس 7 اج را خریداری کنید، می‌توانید نگاهی به گوگل پیکسل، شیائومی می نوت 2 داشته باشید.

به نظر شما آیا گوشی گلکسی اس 7 اج نسخه بلک پرل ارزش خرید دارد؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر