;
coinex

ابعاد گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد

ابعاد گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد
اندازه گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به بیرون درز کرد. آسیاب شایعات به شدت پیرامون گوشی های پرچمدار گلکسی اس 8 در چرخش است و روزی نیست که خبرهای مربوط به این دستگاه در فضای آنلاین ظاهر نشود. پرچمداران 2017 سامسونگ که بر اساس آخرین شایعات در 26 فروردین ماه رخ نشان خواهند داد، این روزها به تیتر اول خبرهای تکنولوژی تبدیل شده است.

تاکنون رندرهای متعددی از سری 8 کهکشانی به بیرون درز کرده و به نظر می رسد که یکی از سازندگان قاب گوشی های هوشمند خبر جدیدی در مورد این دستگاه ها دارد. ابعاد گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ به بیرون درز کرد.

گوشی Galaxy S8 Plus انتظار می رود که با یک نمایشگر 6.3 اینچی در بدنه ای با اندازه های 7.94 در 78.51 در 152.38 میلی‌متر خودنمایی کند. سامسونگ به نظر می رسد که با کاهش حاشیه های قاب دور گلکسی اس 8 پلاس ، یک گوشی هوشمند با نمایشگری بزرگ و با طراحی بسیار زیبا را به نمایش خواهد گذاشت.

ابعاد گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

همین منبع خبری نشان می دهد که سامسونگ گلکسی S8 دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی بوده که در قابی با ابعاد 7.3 در 72.2 در 140.14 میلی‌متر قرار گرفته است. اگر این ابعاد منتشر شده درست باشد، بدان معنا خواهد بود که گوشی جدید سامسونگ کمی نازک تر و البته کوتاه تر از سامسونگ گلکسی اس 7 طراحی شده است.

بدیهی است که هیچ کدام از خبرهای مربوط به گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در این نقطه زمانی تایید نشده؛ بنابراین تمامی این خبرها درباره پرچمدار جدید سامسونگ را با اندکی چاشنی نمک برای خود جذاب تر کنید. انتظار می رود که گوشی Galaxy S8 در هفته سوم آوریل رونمایی شود.

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر