coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اچ تی سی با دستیار هوشمند Sense Companion پا به دنیای هوش مصنوعی می گذارد

دستیار هوشمند Sense Companion
شرکت اچ تی سی به تازگی کنفرانس مطبوعاتی خود را برای معرفی دو گوشی هوشمند اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) و اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) برگزار کرد. غول تکنولوژی تایوانی قسمتی از صفحه نمایش دستگاه های خود را به بخش اپلیکیشن های مورد علاقه و نوتیفیکیشن اختصاص داده است که برای بسیاری از کاربران جذاب است. اچ تی سی این دو گوشی هوشمند را با دستیار هوشمند Sense Companion عرضه می کند که اولین قدم این شرکت در دنیای هوش مصنوعی است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت اچ تی سی اکنون دستیار هوشمند Sense Companion معرفی کرده که بسیار شبیه به دستیار شخصی گوگل، S Voice سامسونگ و سری اپل است. شرکت اچ تی سی این اجازه را به کاربران می دهد تا با صدای خود کنترل گوشی هوشمند را داشته باشند. دستیارهای صوتی دیجیتال ویژگی های بسیاری را دارند و کارهای بسیاری را می توان با آن ها انجام داد که می توان به باز کردن اپلیکیشن ها با صدای خود، تنظیم یادآوری و یا جستجو درباره مطلبی اشاره کرد.

همانطور که گفته شد دستیار هوشمند Sense Companion نوتیفیکیشن ها را در صفحه نمایش دستگاه های جدید اچ تی سی به نمایش در می آید. هردو گوشی دارای این دستیار هوشمند هستند که تفاوتی در آن ها وجود ندارد و در زمان استفاده نیاز نیست نور کلی صفحه نمایش روشن باشد و دستگاه را در حالت آماده به کار عمل خواهد کرد.

آنطور که پیدا است گوشی هوشمند U Ultra دارای 4 میکروفون بوده و U Play دارای 2 میکروفون است که همیشه در حالت آماده به کار هستند و دستورات را پس از شناسایی صدای کاربر انجام خواهند داد، علاوه بر این می توان قفل بیومتریک را با صدای خود باز کرد که عملکردی مانند سنسور اثر انگشت دارد. در حال حاضر شرکت های بزرگ تکنولوژی دستیار شخصی دیجیتالی خود را برای دستگاه ها منتشر کرده اند و انتظار می رود که در آینده هوش مصنوعی نقش پر رنگ تری در کاربرد گوشی های هوشمند داشته باشد. اکنون باید منتظر عملکرد دستیار هوشمند Sense Companion اچ تی سی باشیم.

.

منبع: phoenarena

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر