;
coinex

شمارش معکوس برای برگزاری نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

شمارش معکوس برای برگزاری نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

26 دی ماه 1395: کنفرانس خبری نهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور اعضای اصلی آن، شایان شلیله به عنوان بنیانگذار جشنواره، رضا الفت نسب، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و میلاد احرام پوش که بنیانگذار جشنواره نرم افزارهای موبایلی است و همچنین جمعی از خبرنگاران وب سایت های مختلف خبری، برگزار شد.

نهمین جشنواره وب و موبایل ایران مطابق با سال های گذشته در زمستان 95 برگزار شده و همزمان با مراسم اختتامیه آن در 28 بهمن ماه، کنفرانس وب و موبایل ایران برگزار می شود.

شایان شلیله در شروع کنفرانس دیروز به یکی شدن جشنواره وب ایران و جشنواره نرم افزارهای موبایلی با همکاری میلاد احرام پوش در 2 سال گذشته اشاره کرد و تولد جشنواره وب و موبایل ایران را به فال نیک گرفت. با یکی شدن این دو جشنواره، لوگوی جدیدی نیز از دل این یکی شدن سر برآورده و رونمایی شده است.

نهمین جشنواره وب و موبایل ایران
لوگوی نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

نهمین جشنواره وب و موبایل ایران امسال در 5 دسته برگزار می شود، 4 دسته مربوط به حوزه وب است و 1 دسته به پلتفرم های موبایل اختصاص دارد. در جشنواره نهم، در مجموع 20 گروه مخصوص برنامه های موبایل و 70 گروه مخصوص به وب سایت هاست. در هر گروه نیز دو برنده وجود خواهد داشت. یکی از برندگان بر اساس آرای مردمی انتخاب شده و برنده دیگر توسط تیم داوری جشنواره انتخاب می شود.

رضا الفت نسب خاطر نشان کرد که امسال هم به مانند سال های گذشته در کنار جشنواره وب و موبایل ایران، کنفرانس وب و موبایل در 28 بهمن ماه و در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود که بیش از 1000 فعال وب و موبایل در این رویداد شرکت کنند.

الفت نسب به این موضوع نیز اشاره کرد که در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران، رویداد دیگری نیز برگزار می شود. رویدادی که در آن به چالش بیکاری و مبارزه با آن خواهد پرداخت و آن را با عنوان “چشمک” معرفی کرد.

نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

میلاد احرام پوش نیز گفت که بر اساس نظر شرکت کنندگان دوره های قبلی جشنواره، تغییراتی در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران صورت گرفته که می توان به اضافه شدن 7 گروه جدید در بخش نرم افزارهای موبایل (ویدیو و رسانه، بازی های استراتژی، اپلیکیشن های ورزشی، بازی های مسابقه و سرعت، آموزش و دانستنی ها، بازی های عمومی و بازی های رقابتی) اشاره کرد.

به گفته رضا الفت نسب که دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران نیز هست، در جشنواره امسال پنل هایی برگزار خواهد شد که تقابلی بین کسب و کارهای اینترنتی و کسب و کارهای سنتی را به نمایش خواهد گذاشت. امسال دو رییس اتحادیه که در کسب و کارهای سنتی مشغول فعالیت هستند و دو کارآفرین که در کسب و کارهای مجازی حضور دارند، در کنار یکدیگر به گفتگو خواهند پرداخت.

از حامیان جشنواره امسال می توان به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، پلیس فتای تهران و همچنین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد. وب سایت تکرا نیز به عنوان یکی از حامیان رسانه ای این رویداد، انجام وظیفه خواهد کرد.

یکی از ویژگی های جالب این دوره از جشنواره وب و موبایل ایران، دیدن آرای لحظه ای مردمی است که در وب سایت رسمی خود جشنواره قابل مشاهده است. در حال حاضر بیش از 3700 اپلیکیشن و 13 هزار وب‌سایت در دایرکتوری جشنواره ثبت نام کرده اند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت جشنواره (همین لینک) مراجعه کنید.

.

تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر