;
coinex

اسامی شرکت های وارد کننده آیفون و شرکت‌های دارای گارانتی غیر مستقیم منتشر شد

اسامی شرکت های وارد کننده آیفون و شرکت‌های دارای گارانتی غیر مستقیم منتشر شد

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان لیستی از اسامی 22 شرکت مجاز به واردات و خدمات پس از فروش گوشی‌های آیفون از شرکت اپل را در کشورمان اعلام کرده است. همچنین این سازمان، لیستی از وارد کنندگان و ارائه دهندگان گارانتی برای شرکت‌هایی که در ایران خدمات پس از فروش به صورت مستقیم ندارند را نیز اعلام کرده است تا از هر گونه کلاهبرداری جلوگیری شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ایران به دلیل سو استفاده و کلاهبرداری برخی از شرکت‌های وارد کننده و خدمات پس از فروش، لیستی از وارد کنندگان و اراده دهندگان گوشی آیفون (محصولات اپل) و برندهایی که به صورت غیر مستقیم در ایران فعالیت دارند را منتشر کرده است تا از هر گونه سو استفاده شرکت داخلی و خارجی جلوگیری گردد.

همانطور که می‌دانید ایران هنوز در تحریم‌های بین المللی است و برجام نتوانسته است کار چندانی را برای بازار ایران انجام دهد به همین سبب بسیاری از برندهای معروف همچون اپل، لنوو، موتورلا، اچ تی سی، بلک بری و BLU به صورت غیر مستفیم و با حضور نمایندگانی در بازار کشورمان وارد می شوند.

اسامی شرکت‌های مجاز به واردات و ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات شرکت اپل در ایران به شرح زیر است:

  1. ماناتل پارس
  2. مدیا پردازش
  3.  ایرانیان قائم همراه
  4. اکسیر تجارت صبا
  5. داتیس امرتات
  6. الماس سیستم
  7.  سیب طلایی هوشمند
  8. گروه آروند
  9. دلتا همراه پردازش شرق
  10.  دی تل
  11.  ارکان ارتباطات
  12. بین‌المللی تجارت یاس
  13.  توسعه ارتباطات هما
  14.  تک تیم فن
  15.  فوژان ارتباط قشم
  16.  ویستا پخش رایانه
  17.  پیشرو الکترونیک فراسو
  18. سریر سرویس
  19.  تحلیلگران هوشمند امید (اپل تکنولوژی)
  20. آسمان رایانه سخت‌ افزار
  21. انفورماتیک گستر
  22.  سلوکام قشم

اسامی شرکت‌های مجاز به واردات شرکت‌هایی که در ایران دارای نمایندگی مستقیم نیستند، به شرح زیر است:

  • شرکت اچ تی سی: پرشین سلوکام قشم
  • بلک بری: پرشین سلوکام قشم
  • موتورلا: ارکان ارتباطات نوین
  • لنوو: ارکان ارتباطات نوین
  • بی ال یو (BLU): انفورماتیک گستر

گفتنی است که شرکت‌هایی که از سوی سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان اعلام شده‌اند تا زمانی که صلاحیتشان توسط همین سازمان تایید شود، از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور جمهوری اسلامی ایران برای واردات محصولات اعلام شده مجاز خواهند بود و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

در هر صورت باید دید سازمان حمایت از مصرف کنندگان از این اعلامیه یک اطلاع رسانی بوده است؛ اما نکته جالب در رابطه با این لیست، درج شدن نام شرکت ارکان ارتباطات نوین برای محصولات موتورلا است در حالیکه نماینده غیر مستقیم این شرکت در ایران شرکت هما تلکام است. همچنین برای واردات و خدمات پس از فروش محصولات شرکت HTC نیز باید نام نماینده این شرکت یعنی پارس سامتل را ببینیم که این گونه نیست و نام شرکت پرشین سلوکام قشم برای محصولات اچ تی سی درج شده است.

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ما گوشی اپل x با گارانتی نودیس پرداز ( اینوو) گرفتیم الان صفحه ال سی دی اش سبز شده بردیم گارانتی اولا که گوشی کاملا سالم بوده و جایی نخورده بوده و ضربه نداشته بعدش گفته باز میکنم ببینم اثر ضربه یا آب داخلش هست یا نه بعد اینکه باز کزده میگه ضربه و آب نداشه حالا میگه گوشه ال سی دی یه لکه سیاه هست که نشونه فشار به ال سی دیه، جالب اینکه من خودم هم فوق لیسانس الکترونیک ام و میدونم که نیست همچین چیزی بعد اینکه باز حضوری رفتیم به ما میگن دروغ گو بیشعور و برو هر غلطی دلت میخواد بکن ما هم تماس گرفتیم با ۱۱۰ حالا داریم شکایت میکنیم اولا که از گارانتی ان شرکت نخرید بعدشم من کلی گوشی دیگه اونجا دیدم همین بلا رو دارن سرش میارن اگر کسی همین مشکل رو داره با ما تماس بگیره تا شکایت ها یکجا بشه بهتر نتیجه بده
    ۰۹۱۲۰۸۵۰۷۶۷

    پاسخ