;
coinex

گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به قلم استایلوس اس پن مجهز می شوند

اخیرا دو تصویر جدید منتشر شده که از وجود قلم استایلوس اس پن در گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خبر می دهد.

اخیرا دو تصویر جدید منتشر شده که از وجود قلم استایلوس اس پن در گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خبر می دهد. اگر با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید، قاب های دو گوشی را مشاهده می کنید که گفته می شود برای گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس طراحی شده اند. با توجه به تصاویر متوجه می شوید که منافذ مختلفی برای این قاب ها در نظر گرفته شده است؛ اما جالب ترین منفذ تعبیه شده در این قاب ها که در قسمت پایینی آنها قرار گرفته، این احتمال را به وجود می آورد که کمپانی سامسونگ قصد دارد تا گوشی های پرچمدار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به قلم استایلوس اس پن مجهز کند.

شایعاتی که از قبل نیز منتشر شده بود از وجود قلم استایلوس اس پن خبر می داد؛ با این اوصاف، اولین بار نیست که چنین اطلاعاتی به گوش می رسد. اما این اولین بار است که تصویری از یک قاب مربوط به این دستگاه منتشر شده که جایگاه قلم استایلوس اس پن را به نمایش می گذارد. علاوه بر جایگاه قلم استایلوس اس پن ، جایگاه دوربین، کابل شارژ و فلاش LED را نیز مشاهده می کنید. اینطور که به نظر می رسد، فلاش LED در قسمت بالایی دوربین اصلی قرار می گیرد؛ همچنین این احتمال وجود دارد که سنسورهای اینفرارد نیز در کنار فلاش LED تعبیه شود. با توجه به این تصاویر، به نظر می رسد که گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از لحاظ طراحی، دقیقا شبیه به هم هستند و تنها تفاوت آنها در اندازه ی این دو گوشی است. نکته ی جالب دیگر این است که کلیدهای فیزیکی در قسمت سمت چپی هر قاب طراحی شده است. دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز در همین قسمت تعبیه شده اند.

البته فراموش نکنید که تصویر این دو قاب، قطعیتی ندارد، اما نشان می دهند که شایعات قبلی، نکاتی را در بر داشته اند. آیا این بدان معناست که کمپانی سامسونگ می خواهد برند گلکسی نوت خود را کنار بگذارد؟ آیا قصد ندارند که گوشی گلکسی نوت 8 را راه اندازی کنند؟ به هر حال می توان چنین احتمالاتی را در نظر گرفت.

بنابر شایعات منتشر شده، گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به ترتیب از نمایشگرهای 5.7 و 6.2 اینچ برخوردار خواهند شد؛ اما نمی دانیم که تا چه اندازه قطعیت خواهند داشت. اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ تقریبا برای عرضه ی حداقل یک گوشی کوچکتر از مدل گلکسی اس 8 با نمایشگر 5.5 اینچ برنامه ریزی کرده است. کمپانی سامسونگ از تراشه های اگزینوس 8890 و اسنپ دراگون 835 استفاده خواهد کرد؛ البته به یاد داشته باشید که هر دستگاه از یکی از این دو  تراشه برخوردار خواهد بود. شایع شده که گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در ماه مارچ (اسفند) یا آوریل (فروردین) منتشر خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر