;
coinex

شماره های مدل سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس لو رفت

شماره های مدل سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس لو رفت

این روزها افراد به شدت پیگیر اخبار ورود نسل بعدی گوشی های هوشمند سامسونگ و رونمایی از پرچمداران آن هستند. انتظار می رود این شرکت در آینده ای نزدیک از گوشی های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کند. همه ما اخباری را درباره دستگاه های آینده به طور روزانه می شنویم در حالی که ممکن است همه این خبرها هم درست نباشد” اما به ما این امکان را می دهد که تصور کنیم چه چیزی در آینده باید انتظار داشته باشیم.

در آخرین خبری که از چین رسیده است، شماره های مدل سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس لو رفت.

در سال گذشته شرکت سامسونگ شماره مدل SM-G930 و SM-G935 را به گوشی های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج اختصاص داد. در حالی که شماره های مدل معمولا به طور متوالی حرکت می کند انتظار می رود که گوشی های هوشمند جدید دارای شماره های مدل SM-G940 و SM-G945 باشند.

با این حال، این مورد بعید به نظر می رسد که آنها از شماره 4 استفاده کنند؛ زیرا معمولا در فرهنگ چینی و کره ای به دلیل شباهت تلفظ شماره 4 به لغت مرگ از استفاده از آن اجتناب می کنند.

این خیلی غیرمعمول نیست که آنان عدد 4 را برای شماره مدل انتخاب نکنند، چرا که آنان حتی برای نشان دادن طبقه ساختمان نیز از عدد چهار استفاده نمی کنند و این چیزی است که در این بخش از جهان به شدت جدی گرفته می شود.

با توجه به این فرهنگ دلیل این که چرا یک منبع خارج از چین ادعا کرده است که شماره مدل گوشی های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به ترتیب SM-G9500  و  SM-G9550 خواهد بود، مشخص می شود.

انتظار داریم که در روزهای آینده جزئیات بیشتر و دقیق تری درباره پرچمدار آینده سامسونگ بشنویم. انتظار می رود که شرکت سامسونگ در یک رویداد در هفته سوم ماه آوریل از گوشی های هوشمند گلکسی اس 8 خود پرده برداری کند.

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر