;
coinex

مایکروسافت ویژگی حالت بازی ویندوز 10 را تایید کرد

مایکروسافت ویژگی حالت بازی ویندوز 10 را تایید کرد

چند هفته پیش خبری منتشر شد که ویندوز 10 نسخه بتا شامل یک ویژگی حالت بازی جدید است. شرکت مایکروسافت به دنبال بهبود عملکرد بازی بر روی کامپیوترهای دارای ویندوز 10، نرم افزار بهینه سازی همراه با این ویژگی ارائه کرد. اکنون به طور رسمی شرکت مایکروسافت وجود ویژگی Gaming mode یا حالت بازی ویندوز 10 را تایید کرد. حالت بازی ویندوز 10 همراه با آپدیت Creators جدید طی چند هفته آینده ارائه خواهد شد. مایکروسافت تمرکز خوب این ویژگی بر روی بازی را تایید کرده است.

در پستی که در وب سایت Xbox Wire منتشر شده، مایک ایبارا، مسئول فنی پلتفرم ایکس‌باکس، می‌گوید:

این شرکت در حال بهبود روش هایی است که کاربران می توانند با تمام دوستان شان در ایکس باکس لایو تماس داشته باشند. توسط این ویژگی، ارتباط آنان با افراد ساده تر ایجاد می شود. درباره سایر جزئیات این ویژگی جدید، گوش به زنگ باشید. علاوه بر این، آپدیت هایی برای سیر فعالیت ها اضافه می شود که کاربران بتوانند تماس و اشتراک گذاری های بیشتری با دوستان همبازی شان داشته باشند.

او تایید کرد که شرکت مایکروسافت یک ویژگی جدید به نام حالت بازی را با آپدیت سازندگان (Creators Update) معرفی خواهد کرد. علاوه بر این اعضای برنامه ویندوز اینسایدر (Windows Insiders) در این هفته آزمایش برخی از ویژگی های ظاهری و بصری حالت بازی ویندوز 10 را شروع خواهند کرد. نسخه beta builds آینده شامل همه ویژگی های عملیاتی به طور کامل خواهد بود.

جزئیات بیشتر ویژگی حالت بازی ویندوز 10

چشم انداز شرکت مایکروسافت برای ویژگی حالت بازی، بهینه سازی ویندوز 10 کامیپوترهای شخصی برای افزایش کارایی در بازی است. هنوز جزئیات زیادی درباره این ویژگی در حال حاضر ارائه نشده است؛ اما انتظار می رود در آینده ای نزدیک درباره نحوه کار این ویژگی اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر این، این نیز تایید شده است که هر Xbox One به زودی یک آپدیت خواهد داشت که راهنمایی می کند چطور آسان تر با آن کار کنید و وظایف رایج را تکمیل نمایید. راهنمای بهبود یافته جدید با فشردن دکمه ایکس باکس در دسترس خواهد بود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر