;
coinex

گوشی شیائومی می میکس ایوو در بنچمارک ظاهر شد

گوشی شیائومی می میکس ایوو در بنچمارک ظاهر شد
گوشی شیائومی می میکس ایوو (Xiaomi Mi Mix Evo) در پایگاه داده ای بنچمارک گیک بنچ محک خورد و جزئیاتی از آن به بیرون درز کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

یک گوشی تکامل یافته از شیائومی می میکس در بنچمارک ظاهر شد و مشخصات یک پرچمدار واقعی را فاش کرد. کمپانی شیائومی در اکتبر سال گذشته گوشی شیائومی می میکس را معرفی کرد، گوشی هوشمندی با یک نمایشگر 6.4 اینچ که از طراحی بی نظیری نیز برخوردار است.

پس از انتشار این دستگاه، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شیائومی می تواند یک نسخه کوچکتر از می میکس را روانه بازار کند؛ اما این شایعات سریعا توسط یکی از مقامات شیائومی رد شد. اکنون به نظر می رسد که نسخه دیگری از سیائومی می میکس در راه است.

این دستگاه جدید که شیائومی می میکس ایوو خوانده می شود از طریق بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شد. گوشی جدید شیائومی در لیست این بنچمارک با 4 گیگابایت رم مشخص شده و این درحالیست که نسخه سطح بالای می میکس به 6 گیگابایت رم مجهز است؛ هرچند که نسخه 4 گیگابایت رم نیز دارد.

شیائومی می میکس ایوو قدرت پردازشی خود را از جدیدترین محصول کوالکام، اسنپدراگون 835 تامین کرده و این در حالیست که شیائومی می میکس از پردازنده اسنپدراگون 821 قدرت می گیرد. این دستگاه در آزمون تک هسته ای امتیاز 1918 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 5689 را به دست آورد.

گوشی شیائومی می میکس ایوو

به جز این موارد، چیزهای بیشتری از مشخصات شیائومی می میکس ایوو وجود ندارد. البته انتظار می رود که نمایشگر این دستگاه نیز یک صفحه نمایش 6.4 اینچی بوده و اکثر ویژگی های می میکس در آن نیز جای گرفته باشد. پرچمدار جدید شیائومی می تواند در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود؛ اما هنوز این جزئیات مورد تایید قرار نگرفته است.

باید کمی صبر کرد. مسلما در روزهای آتی خبرهای بیشتری به گوش خواهد رسید، دیدن مدلی از گوشی شیائومی می میکس که به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز باشد، می تواند بسیار جلب توجه کند، شما این گونه فکر نمی کنید؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر