;
coinex

عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای سونی اکسپریا +Z3

عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای سونی اکسپریا +Z3

چند روز پیش خبر عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای خانواده محصولات اکسپریا Z5 منتشر شد و حال سونی برای عرضه این آپدیت جدید برای اکسپریا +Z3 خود نیز دست به کار شده است.

گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 سونی نیز آپدیت های مشابهی نسبت به گوشی های پیشین این کمپانی دریافت کرده که شماره این نسخه سیستم عامل را به 32.3.A.0.372 ارتقا داده است.

گوشی هوشمند اکسپریا Z3+ سونی نیز آپدیت های مشابهی نسبت به گوشی های پیشین این کمپانی دریافت کرده که شماره این نسخه سیستم عامل را به 32.3.A.0.372 ارتقا داده است.

کمابیش اکثریت شما از ویژگی های اندروید 7.0 نوقا مطلع هستید، اما اگر به اختصار بخواهیم به ویژگی های این سیستم عامل جدید اشاره کنیم، اندروید نوقا از لحاظ عملکردی به خوبی خود را جانشین برحق اندروید مارشمالو معرفی کرده است.

این سیستم عامل از سیستم گسترده چند پنجره ای پشتیبانی می کند، بنابراین برخی از ویژگی های جالب توجهی که پیش از این تنها در گوشی های سامسونگ شاهد آن بودیم، اکنون در گوشی های غیر سامسونگی نیز به خوبی قابل مشاهده است.

از نکات قابل توجه دیگری که در مورد این سیستم عامل جدید گوگل می توان بیان کرد، ویژگی اندروید Doze بوده که در اندروید نوقا با بهبودهایی همراه بوده است.

شایان ذکر است که اندروید Doze یک سیستم مدیریت منابع جدید است که اولین بار در اندروید 6.0 مارشمالو به همگان معرفی شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر