;
coinex

آپدیت اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 به زودی منتشر خواهد شد

ایسوس زنفون 3
آپدیت اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 در حال بررسی است و به زودی منتشر خواهد شد. با اعلام شرکت گوگل مبنی بر انتشار اندروید نوقا 7 برای گوشی های اندرویدی، بسیاری از سازندگان این نوع گوشی های هوشمند دست به کار شدند تا بتوانند این نسخه جدید سیستم عامل اندروید را به کاربران خود عرضه کنند.

برای این کار لازم است که سیستم عامل و قابلیت های جدید آن را برای هر گوشی به صورت انحصاری طراحی کنند و همین امر گاهی اوقات برای سازندگان گوشی های هوشمند چالش برانگیز می شود. هفته گذشته، شرکت ایسوس (Asus) از آپدیت اندروید نوقا (Nougat) برای گوشی های هوشمند زنفون 3 (ZenFone 3) در فیلیپین رونمایی کرد و انتظار می رفت که این آپدیت برای همه کسانی که در سراسر جهان از ایسوس زنفون 3 استفاده می کنند نیز قابل دسترسی باشد.

با اینکه ایسوس این خبر را به صورت رسمی منتشر کرده بود و انتظار می رفت که این به روزرسانی بدون نقص و دردسر به دست کاربران این گوشی قرار بگیرد، اکنون متأسفانه شرایط این آپدیت خیلی خوب به نظر نمی رسد. به گفته شرکت ایسوس آپدیت نوقا همچنان در حال بررسی است و مشکلات و باگ هایی دارد که باید برطرف شود.

در حال حاضر هیچ کس نمی داند که چه زمانی ایسوس این مشکلات را رفع کرده و آپدیت نوقا را دوباره روانه بازار می کند؛ اما امیدواریم که به زودی شاهد این اتفاق باشیم. شرکت ایسوس از صاحبان زنفون 3 می خواهد که گزینه “به روز رسانی خودکار” را در منوی تنظیمات خود فعال کنند و با صبر و شکیبایی خود با این شرکت همکاری کنند.

اگر احیانا برایتان سؤال شده است، لازم است به این مسئله اشاره کنیم که تمامی مدل های ایسوس زنفون 3 که در سال گذشته انتشار یافته اند باید به اندروید 7 نوقا به روز رسانی شوند و مشخصا زنفون 3 زوم (ZenFone 3 Zoom) که اوایل این ماه منتشر شد نیز برخی از ویژگی های آپدیت نوقا را خواهد داشت.

اگر شرکت ایسوس اطلاعات جدیدی در این زمینه منتشر کرد، به اطلاع شما خواهیم رساند.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر