;
coinex

حجم دانلود بازی رزیدنت اویل 7 برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان مشخص شد

بازی رزیدنت اویل 7

همانطور که می دانید بازی رزیدنت ایول (Resident Evil) از دسته بازی های پرطرفدار است، قرار بر این است که آخرین نسخه این بازی در هفته آینده برای کنسول های اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و همچنین پی سی منتشر شود. شاید شما هم از طرفداران بازی رزیدنت اویل 7 باشید. پس از مدت ها انتظار بالاخره حجم دانلود این بازی برای دو کنسول مایکروسافت و سونی تایید شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

از زمان معرفی بازی رزیدنت اویل 7 خبرهای بسیاری در کنار تریلرهای متنوع منتشر شده است، این بازی قرار است که در تاریخ 24 ژانویه برابر با 5 بهمن ماه به صورت رسمی عرضه شود، البته بسیاری از کاربران نگران حجم سنگین این بازی برای دانلود بودند که در نهایت حجم این بازی برای دانلود تایید شد. آنطور که پیدا است حجم بازی رزیدنت اویل 7 برای کنسول پلی استیشن 4 تقریبا 20.7 گیگابایت و روی اکس باکس وان 20.21 گیگابایت خواهد بود، متاسفانه هنوز حجم نسخه پی سی این بازی تایید نشده؛ اما به صورت منطقی انتظار می رود که زیر 24 گیگابایت باشد.

حجم این بازی بسیار تعجب آور است و کاربران انتظار رقم بالاتری را داشتند، لازم به ذکر است که بازی رزیدنت اویل 7 در یک بسته با حجم فشرده شده منتشر خواهد شد. بازی های بزرگ امروزی ممکن است که حجمی برابر با 400 گیگابایت داشته باشند و معمولا حجم نسخه بتا این بازی ها نزدیک به 200 گیگابایت است.

در ادامه خبر خوبی برای دارندگان کنسول اکس باکس وان منتشر شده است، به تازگی تایید شده که خریداران نسخه اکس باکس وان این بازی به صورت رایگان یک نسخه کپی دیجیتال را  برای پی سی از طریق فروشگاه ویندوز 10 دریافت خواهند کرد. آخرین نسخه بازی رزیدنت اویل به زودی در دسترس قرار می گیرد، انتظار می رود که این بازی فروش خوبی را در همان روزهای اول داشته باشد.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر