;
coinex

به زودی می توان از طریق تلگرام تماس صوتی برقرار کرد

تلگرام
مدیر عامل تلگرام از اضافه شدن قابلیت تماس صوتی و تم های شخصی به این پیام رسان خبر داد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

مدیرعامل تلگرام، پاول دورف، گفته است که قابلیت تماس صوتی و تم های شخصی در آینده به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. این خبر هنگامی شایع شد که این مدیر عامل روسی در شبکه مجازی توئیتر بر نوشته هایی که مبنی بر این اتفاق بودند، مهر تأیید زد. البته از این نوع شایعات برای فناوری های محبوب این چنینی بسیار زیاد است؛ اما به نظر می رسد که این بار حداقل قسمتی زیادی از این شایعات حقیقت داشته باشد.

با وجود این که این خبر تأیید شده؛ اما هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این ویژگی ها به تلگرام اضافه خواهند شد. زیرا این شرکت از توضیح بیشتر در این زمینه امتناع می کند.

نسخه 1.0 مخصوص دسکتاپ (کامپیوتر) این اپلیکیشن، اخیرا قابلیت اجرای تم شخصی را به کسانی که از آن استفاده می کنند، داده است. پس می توان پیش بینی کرد که انتظارها زیاد به طول نخواهد انجامید و به زودی شاهد افزوده شدن این ویژگی به نسخه مخصوص تلفن همراه نیز هستیم. لازم به ذکر است که تلگرام در سال 2015 در صفحه توئیتر خود به این مسئله اشاره کرده که مدتی پیش تکنولوژی تماس صوتی تقریبا به مرحله اجرا رسانده شده؛ اما افزودن این تکنولوژی به اپلیکیشن خود را هنوز در اولویت هایش قرار نداده است.

از سال 2015 تا به کنون شاهد تغییرات بسیاری در دنیای مجازی بوده ایم به عنوان مثال بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان از جمله فیسبوک (Facebook)، واتس آپ (WhatsApp)، کیک (Kik)، وی چت (WeChat) و دیگر شبکه های اجتماعی، قابلیت تماس صوتی را به اعضای خود ارائه داده اند. همچنین در نسخه آزمایشی 3.16 تلگرام نشانه هایی از تماس صوتی دیده شده است.

بر همین اساس می توان گفت که به زودی این امکان به ما داده می شود که از طریق تلگرام خود تماس صوتی برقرار کنیم! این ویژگی می تواند مخاطبین بیشتری را برای این برنامه پیام رسان به همراه داشته بیاورد. البته برای دریافت جزئیات بیشتری در این رابطه بهتر است تا انتشار اخبار رسمی از طرف مسئولین تلگرام منتظر بمانیم.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    فقط تشکر و سپاس.

    پاسخ

    خواهش می کنم

    پاسخ