;
coinex

اطلاعات جدیدی از شیائومی می نوت بوک ایر 2 فاش شد

شیائومی می نوت بوک ایر 2
شرکت شیائومی در طول این مدت پیشرفت بسیاری را داشته و تاکنون طیف گسترده ای از محصولات را که شامل گوشی های هوشمند، تبلت ها و گجت ها می شود را برای کاربران ارائه داده است. این شرکت در سال گذشته خط تولید نوت بوک را راه اندازی کرد. دستگاه شیائومی می نوت بوک ایر (Mi Notebook Air) سال گذشته روانه بازار شد و اکنون به نظر می رسد که نسخه جدید آن در راه است. به تازگی اطلاعات جدیدی از شیائومی می نوت بوک ایر 2 فاش شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بر اساس گزارشات جدید منتشر شده نسل دوم نوت بوک ایر شیائومی در سال جاری بعد از ماه آوریل نمایان خواهد شد. ادعا شده که شیائومی می نوت بوک ایر 2 دارای همان بدنه فلزی نازک بوده و جنس آن از آلیاژ منیزیم لیتیوم خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات شیائومی می نوت بوک ایر 2 منتشر نشده؛ اما بدون شک به سخت افزارهای جدید به روز خواهد شد. شرکت شیائومی فعلا اطلاعاتی را از مشخصات کلی دستگاه ارائه نداده است.

انتظار می رود که در طی هفته های آینده اطلاعات بیش تری از سخت افزار و ویژگی های نسل دوم شیائمی می نوت بوک ایر منتشر شود، به هر حال این محصول در سال گذشته فروش خوبی را داشت و به احتمال بسیار زیاد باید منتظر فروش بی نظیر این دستگاه باشیم.

آنطور که پیدا است شرکت شیائومی قصد دارد که یک قیمت رقابتی را برای می نوت بوک ایر جدید بگذارد، این شرکت می خواهد وارد استراتژی تجارت شود تا هم سود بیش تری را داشته باشد و هم کاربران را راضی نگه دارد. اگرچه این خبرها هنوز از سوی شیائومی تایید نشده؛ اما انتظار می رود که می نوت بوک ایرهای جدید این شرکت به زودی با قیمت های پایین روانه بازار شوند.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر