;
coinex

برنامه سی کالر سامسونگ نرم افزاری برای کمک به افراد کور رنگ

برنامه سی کالر سامسونگ نرم افزاری برای کمک به افراد کور رنگ

جهان به چشم افرادی که کوررنگ هستند، متفاوت تر از دیگران دیده می شود. برای مثال، رنگ های خاصی را به رنگ دیگری مشاهده می کنند که در مواقعی که آنان سعی دارند چراغ های پزشکی، غذایی یا ترافیک را شناسایی کنند، خطرناک خواهد بود. علاوه بر این که این مشکل خطرناک است، تماشای تلویزیون نیز برای آنان تجربه متفاوتی است و از لذت تماشای تلویزیون می کاهد” چرا که برخی از نکات جذاب برنامه های تلویزیونی در گرو تشخیص صحیح رنگ هاست. برنامه سی کالر سامسونگ نرم افزاری برای کمک به افراد کور رنگ است.

برنامه سی کالر سامسونگ (SeeColors)

به هر حال این برنامه چیزی است که شرکت سامسونگ امید دارد که راه حل کارآمدی برای آن ارائه دهد. شرکت سامسونگ به همراه یک شرکت مجارستانی به نام Colorlite برنامه ای به نام SeeColors ارائه کرده است که می تواند تلویزیون ها را طوری تنظیم کند که افراد کوررنگ هم بتوانند طیف رنگ ها را مانند افراد طبیعی ببینند.

به گفته سامسونگ ، برنامه SeeColors روی گوشی های سامسونگ و تلویزیون های مبتنی بر تایزن کار می کند. این برنامه می تواند نوع و سطح کوررنگی کاربر را شناسایی کند.

این برنامه زمانی که به تلویزیون های هوشمند سامسونگ متصل می شود، بر اساس آزمون خاص CVD کاربران (تعیین نوع و سطح کوررنگی) صفحه نمایش تنظیم می شود. ایجاد راه حل با Colorlite برای کوررنگی است؛ برای اولین بار است که سامسونگ این تکنولوژی را برای تلویزیون و دستگاه های گوشی های هوشمند اعمال می کند.

بهترین بخش این خبر این است که تلویزیون های 2016 SUHD این شرکت همراه با این نرم افزار از پیش نصب شده، وارد بازار خواهد شد. بنابراین در صورتی که شما آخرین ورژن تلویزیون سامسونگ را بخرید می توانید آن را به طور جداگانه تهیه کنید.

این برنامه برای کسانی که در مجارستان، رومانی و بلغارستان زندگی می کنند در دسترس است؛ اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این که آیا آن به نقاط دیگر جهان راه پیدا خواهد کرد یا نه گفته نشده است!

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر