;
coinex

هوگو بارا قصد ترک شیائومی و بازگشت به سیلیکون ولی را دارد

هوگو بارا قصد ترک شیائومی و بازگشت به سیلیکون ولی را دارد
هوگو بارا پس از پنج سال کارکردن به عنوان معاون مدیر تولید برای اندروید در شرکت گوگل، به دنبال چالش تازه‌ای بود؛ بنابراین در سال 2013، کیف و کوله‌اش را بست و راهی پکن شد تا به شرکت شیائومی بپیوندد. او به عنوان معاون بین‌المللی در این شرکت مشغول کار شد و اکنون قصد ترک این شغل را دارد. او در فیسبوک خود اشاره کرد که می‌خواهد شیائومی را ترک کند و به منطقه سیلیکون ولی در ایالت کالیفرنیا باز گردد. گویا هوگو بارا دلش برای خانه تنگ شده است!

بارا در پستی که منتشر کرد نوشت، بهترین زمان خود را در شیائومی سپری کرده و پرچالش‌ترین ماجراجویی زندگی‌اش را تجربه کرده است. بارا اشاره کرد که شیائومی با کمک او توانست از چین به بیش از 20 بازار در سراسر جهان مانند اندونزی، مالزی، روسیه، لهستان و… گسترش پیدا کند. علاوه براین، این شرکت توانست پیشرفت زیادی در هند کسب کند و به درآمد 1 میلیارد دلاری در در سال گذشته برسد.

هوگو بارا از سختی‌های کار در شیائومی و تاثیر آن بر زندگی شخصی و سلامتی‌اش نیز گفت:

چیزی که من متوجه شدم، این است که در آخرین سالهای زندگی در چنین محیط خودکفایی، ضررهای بزرگی به زندگی من وارد شده است و سلامتی‌ام را به مخاطره انداخته است. دوستان، من فکر می‌کنم باید به خانه و خانواده‌ام بر گردم. زندگی من در سیلیکون ولی است. با دیدن چیزهایی که در این چند سال اخیر از دست داده‌ام، مشخص است که زمان بازگشت فرا رسیده است.

هوگو بارا به طور رسمی شیائومی را در ماه فوریه، بعد از سال نوی چینی ترک خواهد کرد. البته قبل از بازگشت به سلیکون ولی، مدتی در چین برای استراحت می‌ماند. او تا کنون هیچ صحبتی در مورد پروژه‌هایی که قرار است در کالیفرنیا روی آن کار کند، نکرده است.

بین لین، موسس شیائومی در کامنتی در صفحه فیسبوک هوگو بارا از او تشکر کرد و گفت که بارا برای شیائومی مثل یک راهنما و مشاور بود. پس از هوگو بارا، ژیانگ وانگ جایش را خواهد گرفت.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر