;
coinex

یکی دیگر از فروشگاه های پاپ آپ اپل واچ بسته شد

یکی دیگر از فروشگاه های پاپ آپ اپل واچ بسته شدیکی دیگر از فروشگاه های پاپ آپ اپل واچ بسته شد و این گجت دیگر به عنوان یک ابزار شیک و تجملاتی به فروش نمی رسد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که به دومین سالگرد انتشار گجت های پوشیدنی اپل نزدیک می شویم، اگر اپل تاکنون چیزی درباره اپل واچ ها آموخته باشد، این است که ساعت های هوشمند هیچ وقت نباید به عنوان یک آیتم مد وارد بازار شوند. برای دومین بار در این ماه، یکی دیگر از فروشگاه های شیک و تجملاتی اپل واچ که تحت عنوان فروشگاه پاپ آپ نیز شناخته می شود، بسته شد.

این فروشگاه با نام گالریز لایف استایل در پاریس مشغول به کار بود. دیگر نام این فروشگاه در لیست مکان هایی که ساعت های هوشمند به فروش می رسانند، نخواهد بود. اوایل ماه جاری، فروشگاه پاپ آپ سلفریجز لندن نیز بسته شد. تنها فروشگاه پاپ آپی که هنوز باز است، فروشگاه پاپ آپ اپل واچ ایستان شنجوکو توکیو است.

تبلیغات اخیر اپل از معرفی اپل واچ به عنوان یک گجت تجملاتی و شیک فاصله گرفته است. یک ماه پیش از این که پیش فروش اپل واچ ها آغاز شود، کمپانی اپل بالاترین مدل اپل واچ ها را در هفته مد پاریس به نمایش گذاشت. همچنین با لئو ون، مدل مد چینی تبلیغات در مجله ها و شبکه های اجتماعی نیز این مدل از ساعت های هوشمند اپل تبلیغ شد. درحالی که اپل هنوز گران قیمت ترین ساعت هوشمند را دارد، بیشتر آگهی های تلویزیونی اخیر در ایالات متحده آمریکا سعی دارند که نشان دهند، چگونه این ساعت ها می توانند به عنوان دست بند تناسب اندام استفاده شوند.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، تبلیغات افراد را در حال دویدن، پریدن و قدم زدن نشان می دهند که حلقه هایی به دستشان بسته اند که برروی صفحه نمایش ساعت فعالیت های آن ها را نشان می دهد. خرید های اخیر فیت بیت سازنده دست بند تناسب اندام، می تواند هشداری برای اپل درباره آینده ساعت های هوشمند باشد. درحالی که بیشتر اطلاعات نشان می دهد که اپل در صدر فروش ساعت های هوشمند قرار دارد؛ اما بیشتر تحلیلگران بر این باورند که هنوز دیگر رقبا از این رقابت خارج نشده اند و می توانند برای اپل دردسر ساز باشند

بخشی از دلیل این که اپل قصد دارد مفهوم اپل واچ ها را از دستگاهی تجملاتی دور کند، این است که این کمپانی تولید نسخه های طلایی و تجملاتی 17 هزار دلاری اپل واچ را متوقف کرده است. با معرفی سری 2 در سال گذشته، نسخه طلایی جای خود را به نسخه اسپورت و سرامیکی اپل واچ داد. این مدل ها قیمت 1300 دلار به فروش می رسند. با این تغییر مسیر به نظر می رسد که شرکت اپل قصد دارد قشر جدیدی از خریداران را به سمت انتخاب این محصول سوق دهد؛ چرا که بدین صورت با تولید محصولات ارزان تر می تواند فروش محصولات خود را نیز بالا ببرد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر