;
coinex

معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان؛ زبان های مختلف را به راحتی یاد بگیرید

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

یادگیری زبان های مختلف برای بسیاری از افراد دشوار است؛ اما وجود اپلیکیشن های مختلف آموزشی این کار را بیش تر به یک تفریح تبدیل کرده و جنبه سرگرم کننده را هم دارد. در حال حاضر اپلیکیشن های آموزش زبان بسیاری در مارکت های اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف وجود دارد که یادگیری زبان را برای کاربران آسان تر کرده اند. امروز در تکرا قصد داریم که به شما بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اپلیکیشن های آموزش زبان معمولا ساده ترین و جذاب ترین روش را برای آموزش ارائه می دهند که کاربران در طول استفاده از آن خسته نشوند. در طول این مقاله بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان را به شما بر اساس رتبه بندی معرفی خواهیم کرد.

Learn languages: Rosetta Stone ( بهترین پیشنهاد )

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

اپلیکیشن رزتا استون (Rosetta Stone) یک راه بسیار ساده برای شروع آموزش زبان جدید است که استفاده از آن در گوشی های هوشمند بسیار راحت است. این اپلیکیشن دارای 28 زبان مختلف بوده که به صورت قدم به قدم هر یک از آنها را با کاربر شروع می کند. وجود دروس اختیاری، تصاویر و حالت های مختلف آموزشی این اپلیکیشن را به جذاب ترین اپلیکیشن آموزشی زبان تبدیل کرده است.

اپلیکیشن رزتا استون به شما اجازه می دهد تا خواندن، نوشتن و صحبت کردن یک زبان جدید را به صورت قدم به قدم یاد بگیرید. یکی از جذابیت های رزتا استون این است که کاربر را مجبور به تلفظ لغات می کند که تاثیر بسیاری در یادگیری سریع دارد. همچنین می توانید از این اپلیکیشن به صورت همزمان در گوشی های هوشمند یا رایانه شخصی استفاده کرد. پس از ایجاد نام کاربری و اتصال به اینترنت به سادگی می توان که اپلیکیشن فوق را با دیوایس های مختلف همگام سازی کرد.

نکته مهم : روزتا استون یک بنیاد عالی را برای یادگیری یک زبان جدید ارائه داده است که روی مهارت های مختلف کاربر کار می کند. شما می توانید با این اپلیکیشن بهترین تجربه آموزش زبان را داشته باشید.

شما برای استفاده از اپلیکیشن روزتا استون باید نسخه کامل آن را خریداری کنید؛ اما می توانید برای اولین مرحله از هر زبان به صورت رایگان استفاده کنید.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.rosettastone.mobile.CoursePlayer” icon=”” target=”true”]دانلود از گوگل پلی[/button]

چرا روزتا استون ( Rosetta Stone ) بهترین اپلیکیشن آموزش زبان است؟

روزتا استون دارای ویژگی های خاص خود است و در طول دوره های آموزشی اعتماد به نفس خاصی را از مهارت های خواندن، نوشتن و صحبت کردن به کاربر می دهد.

اپلیکیشن روزتا استون سال ها است که به عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان های مختلف شناخته شده است و امکان همگام سازی آن با گوشی هوشمند و رایانه شخصی برای کاربران بسیار مفید است؛ چراکه می توان به صورت همزمان از آن روی چند دستگاه مختلف استفاده کرد.

در حالی که اپلیکیشن روزتا استون برای کاربرانی که هیچ پیش زمینه ای از زبان مورد نظر ندارد داری محدودیت است؛ اما آموزش را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و سرعت یادگیری کاربر را نسبت به هر اپلیکیشن دیگری افزایش می دهد.

Duolingo

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

Duolingo یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان است که به صورت رایگان در دسترس افراد قرار گرفته است، اگر شما به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستید و قیمت نرم افزار برای شما مهم است، اپلیکیشن Duolingo یکی از بهترین پیشنهادها برای شروع یادگیری زبان جدید است. این اپلیکیشن رایگان دارای 20 زبان مختلف است که از جمله آنها می توان به ویتنامی، اسپانیایی، آلمانی و ایرلندی اشاره کرد.

یادگیری هر زبان در این اپلیکیشن قدری متفاوت است و زمانی که سطح کاربر بالاتر برود، دروس بیش تری برای یادگیری آن وجود دارد. البته اپلیکیشن Duolingo هم دارای ویژگی های خاص خود و کاربران می توانند ماژول های اضافی را برای جذاب تر کردن بحث های آموزش از فروشگاه رسمی Duolingo خریداری کنند، یکی از ماژول های اضافی این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد یادگیری زبان جدید را به صورت یک فعالیت گروهی انجام دهید.

نکته مهم : Duolingo یادگیری زبان را به یک کار سرگرم کننده برای کاربر تبدیل می کند و جنبه های اجتماعی آسان را در متدهای آموزشی دارد. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هیچ مبلغی به اپ استورها نیست و همین امر باعث شده که Duolingo یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان باشد.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.duolingo&hl=en” icon=”” target=”true”]دانلود از گوگل پلی[/button]

Babbel

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان، Babbel است که متاسفانه رایگان نیست؛ اما هر زبان را از صفر تا صد به صورت کلی از واژه ها تا بحث مکالمه آموزش می دهد. شما برای استفاده باید هر درس را به صورت جداگانه دانلود کنید، البته زمان بسیاری صرف دانلود درس ها نمی شود و در سریع ترین زمان ممکن به کل درس ها دسترسی پیدا خواهید کرد. در حال حاضر اپلیکیشن Babbel تقریبا 14 زبان زنده دنیا را آموزش می دهد که قرار است توسعه داده شود و زبان های بیش تری به آن اضافه شود.

نکته مهم : اپلیکیشن Babbel میان اپلیکیشن های غیر رایگان، قیمت مقرون به صرفه ای را دارد و برای یادگیری یک زبان جدید مناسب است.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.babbel.mobile.android.it&hl=en” icon=”” target=”true”]دانلود از گوگل پلی[/button]

.

منبع: androidcentral

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر