;
coinex

مایکروسافت کاربران گوگل کروم را با تبلیغ دستیار خرید شخصی اسپم می کند

مایکروسافت کاربران گوگل کروم را با تبلیغ دستیار خرید شخصی اسپم می کند

در یک دنیای ایده آل مایکروسافت تنها اجازه می دهد که کاربران ویندوز از محصولات مبتنی بر ویندوز استفاده کنند، به عنوان مثال مجموعه مایکروسافت آفیس یا اینترنت اکسپلورر یا مرورگر مایکروسافت اج. به هر حال این امکان در دنیای واقعی که ما در آن زندگی می کنیم، وجود ندارد. بسیاری از کاربران ویندوز، محصولات جایگزینی را انتخاب می کنند، برای مثال مجموعه ای از برنامه های سودمند گوگل و یا مرورگرهای دیگری نظیر کروم، فایرفاکس موزیلا، اپرا و….
با این حال به نظر می رسد که مایکروسافت راهی را پیدا کرده که عدم استفاده ی شما از مرورگر اج به نفع خودش استفاده کند. بر اساس گزارش از Myce، این طور به نظر می رسد که کاربران ویندوز 10 یک تبلیغ روی ایکون مرورگر گوگل کروم که به نوار وظیفه خود پین کرده اند، می بینند. همان طور که در تصویر می بینید، این تبلیغ برای افزونه دستیار خرید شخصی مایکروسافت برای مرورگر است.
شایان ذکر است که این افزونه چندان هم جدید نبوده و به نقل از وب سایت انگجت، حدودا یک سال از راه اندازی آن می گذرد؛ اما به لطف آپدیت جدیدی که روی آن صورت گرفته، این گونه به نظر می رسد که تبلیغ دستیار خرید شخصی که روی گوگل کروم مشاهده می کنید، اسپم است.
این مسئله خیلی جدی نیست اما تصور کنید تعداد این تبلیغات زیاد شود، در اینصورت واقعا وحشتناک خواهد شد!

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر