;
coinex

مشخصات نوکیا 5 فاش شد؛ رونمایی احتمالی در نمایشگاه MWC 2017

مشخصات نوکیا 5 فاش شد؛ رونمایی احتمالی در نمایشگاه MWC 2017
گوشی جدیدی از نوکیا در راه است، مشخصات نوکیا 5 در شبکه اجتماعی ویبو فاش شد. احتمال می رود که این دستگاه در نمایشگاه MWC 2017 رخ نشان دهد. گویا نوکیا تصمیم گرفته تا بازگشت باشکوهی به این صنعت داشته باشد! برای جزئیات بیشتر از این خبر، با تکرا همراه باشید.

اولین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا، نوکیا 6، وارد بازار شد و بر اساس خبرهای منتشر شده، تمامی گوشی های موجود در اولین فروش فلش سیل (معامله روز، یک مجحصول برای مدت زمان کوتاهی، بین 24 تا 48 ساعت، برای فروش در فضای آنلاین قرار می گیرد) این گوشی در چین تنها در عرض یک دقیقه به فروش رفت.

به وضوح مشخص است که این محصول، تنها گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا در سال جاری نخواهد بود. پیش از این خبرهایی درباره نوکیا 8 و نوکیا پی 1 شنیده بودیم و اکنون گویا باید منتظر دستگاه جدید دیگری نیز باشیم. گوشی نوکیا 5 در راه است!

بر اساس آخرین شایعاتی که در ویبو به اشتراک گذاشته شده، مشخصات نوکیا 5 فاش شده است. اگر به توان به این شایعات اعتماد کرد، باید گفت که گوشی نوکیا 5 یک دستگاه پایین رده است؛ اما شاید این استراتژی نوکیا و اچ ام دی گلوبال (کمپانی که تولید گوشی های هوشمند با برند نوکیا را در حال حاضر، در دستور کار دارد) است. آنها به دنبال جذب مشتریان بیشتری هستند.

مشخصات نوکیا 5

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی هوشمند نوکیا 5 دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است و اسنپدراگون 430 کوالکام در آن قدرتنمایی خواهد کرد. گفته می شود که این پردازنده توسط یک حافظه رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود.

در پنل پشتی گوشی نوکیا 5 یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی قرار گرفته و برای دوربین سلفی یک سنسور 7 مگاپیکسلی به عنوان ماژول دوربین، انجام وظیفه می کند. گفته شده که هر دو دوربین این اسمارت فون قابلیت ضبط ویدیویی فول اچ دی را دارد.

انتظار می رود که نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 از یک گوشی پرچمدار نیز رونمایی کند. گوشی هوشمندی که با نام نوکیا پی 1 معرفی شده و گفته می شود که به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام نیز مجهز خواهد بود.

اینطور که به نظر می رسد نوکیا بازگشت قدرتمندی به بازار گوشی های هوشمند داشته است. این برند نوستالژی می تواند باز هم به دوران اوج خود بازگردد، شما غیر از این فکر می کنید؟

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر