;
coinex

آینده لانچر اندروید نوکیا زد در پرده ای از ابهام!

لانچر اندروید نوکیا زد
آینده لانچر اندروید نوکیا زد مشخص نیست، گویا این کمپانی قصد ندارد تا آن را به روزرسانی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در سال 2014، زمانی که نوکیا تبلت اندرویدی N1 خود را معرفی کرد، لانچر اندروید خود را نیز ارائه داد. نام این لانچر نوکیا Z بود، این لانچر را می توانستید از گوگل پلی نیز به صورت رایگان تهیه کنید، البته هنوز هم می توانید. با این حال، لانچر Z یک محصول کامل نیست و در مرحله آزمایش بتا قرار دارد.

شاید برای شما نیز این سؤال پیش بیاید که این لانچر چگونه عمل می کند و چه کارآیی هایی دارد. برای پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که شما هر چه از این قابلیت بیشتر استفاده کنید ، عملکرد آن بهتر خواهد شد. این برنامه به صورت خودکار اطلاعات و فعالیت های شما را جمع آوری کرده و پس از تحلیل آنها سعی می کند که قابلیت های گوشی را بر اساس نیاز های شما شخصی سازی کند. به عنوان مثال مخاطبینی که در ساعت های مختلف روز به آنها نیاز پیدا می کنید را در دسترس قرار دهد و یا میانبری برای برنامه های پر کاربرد شما ارائه می دهد، همه این ها با گذشت زمان و جمع آوری اطلاعات بیشتر، به صورت بهتری برای کاربر فراهم خواهد شد.

از آنجایی که در سال جاری نوکیا برای فروش چند گوشی اندرویدی آماده می شود، ما فکر می کنیم لانچر Z نیز به روزرسانی و بهینه سازی شود و برای نصب بر روی گوشی هایی که به بازار می آیند، آماده باشد؛ اما این اتفاق نخواهد افتاد. سایت NokiaMob طی تماسی که با کمپانی نوکیا درباره لانچر Z داشته است، متوجه شده که در حال حاضر کمپانی هیچ برنامه ای برای به روزرسانی این لانچر ندارد. با این تفاسیر لانچر در مرحله بتا باقی خواهد ماند، این بدان معناست که نوکیا قصد استفاده از این لانچر بر روی گوشی هایی که در سال جاری می آیند را ندارد.

اولین گوشی هوشمند نوکیا در سال جاری معرفی شده است، نوکیا 6 که در حال حاضر در کشور چین در دسترس است، مطمئنا شامل لانچر Z نمی شود. به جای آن، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا با ظاهری سفارشی برای کاربران چینی بر روی این گوشی درحال اجرا است.

تاکنون بیش از 1 میلیون کاربر، لانچر اندروید نوکیا زد را از دانلود کرده اند. از آنجایی که این لانچر دارای 4.2 از 5 ستاره است، می توان فهمید که بیشتر آنها لانچر را دوست داشته اند. لانچر آخرین بار در آوریل 2016 به روزرسانی شد؛ اما این موضوع که نوکیا قصد ندارد بیش از این بر روی لانچر وقت بگذارد، کمی ناراحت کننده است؛ چرا که به نظر می رسد عده زیادی از کاربران گوشی های اندرویدی نوکیا منتظر به روزرسانی جدیدی از این برنامه بوده اند.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nokia.z&hl=en” icon=”” target=”true”]دانلود از گوگل پلی[/button]

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر