;
coinex

بازی تیکن 7 در تاریخ 12 خرداد ماه منتشر خواهد شد؛ ارائه ای متفاوت از Bandai Namco در راه است

بازی تیکن 7

اگر اخبار چند روز گذشته  تکرا را دنبال کرده باشید، حتما از این آگاه هستید که قرار بر این بود شرکت Bandai Namco تاریخ انتشار بازی تیکن 7 را در هفته جاری اعلام کند. پس از مدت ها انتظار بالاخره دیروز تاریخ انتشار بازی تیکن 7 به اشتراک گذاشته شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در طی سال جاری قرار است که عناوین مختلفی از بازی های رایانه ای از سوی شرکت های مختلف منتشر شوند که بازی تیکن 7 یکی از پرطرفدارترین آن ها است. شرکت Bandai Namco در ادامه خبرهای خود اعلام کرد که بازی تیکن 7 در تاریخ دوم ژوئن برابر با 12 خرداد ماه سال آینده به صورت رسمی منتشر می شود.

همانطور که می دانید اولین خبرها از تیکن 7 در سال 2015 منتشر شد که فقط در بازی های آرکید ژاپن در دسترس قرار گرفته بود. نسخه آینده این بازی قرار است که برای کنسول های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و همچنین پی سی منتشر شود، البته هنوز هیچ خبری درباره نسخه نیتیندو وجود ندارد و هنوز برنامه توسعه دهندگان شرکت Bandai Namco برای این بازی مشخص نیست.

باتوجه به توضیحات این بازی، تیکن 7 نشان دهنده فصل پایانی دشمنی 20 ساله میشما است و در مرحله نهایی جنگ میان خانواده میشیما آغاز می شود که در اصل برای تسویه حساب های قدیمی است و نبرد جالبی میان امپراتوری است.

نسخه هفتم بازی تیکن دارای ویژگی های خاص خود است که از جمله آن ها می توان به جذابیت و چالش های جدید در بخش تک نفره اشاره کرد. انتظار می رود که در طی هفته های آینده Bandai Namco تریلرهای جدیدی را از این بازی منتشر کند. اگرچه هنوز کل ویژگی های بازی مشخص نیست؛ اما بدون شک جذاب ترین نسخه تیکن خواهد بود. تحلیلگران فروش خوبی را برای این بازی پیش بینی کرده اند، البته هنوز جزئیات چندانی از آن منتشر نشده است. نظر شما درباره نسخه هفتم بازی تیکن 7 چیست؟

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    دستتون درد نکنه

    پاسخ