;
coinex

لپ تاپ تراول میت اسپین بی 1 ایسر با صفحه نمایش 360 درجه ای رونمایی شد

لپ تاپ تراول میت اسپین بی 1 ایسر با صفحه نمایش 360 درجه ای رونمایی شد

شرکت ایسر امروز از لپ تاپ تراول میت اسپین بی 1 ایسر (TravelMate Spin B1) رونمایی کرد. این نخستین محصول چرخشی در سری لپ تاپ های تراول میت (TravelMate) شرکت ایسر است که دارای لولاهای 360 درجه ای است که در واقع صفحه نمایش می تواند 360 درجه بچرخد. این ویژگی کاربر را قادر می سازد تا لپ تاپ را به چهار حالت لپ تاپی، ایستاده، چادری و حالت تبلت تغییر دهد.

از ویژگی های لپ تاپ تراول میت اسپین بی 1 (TravelMate Spin B1) جدید ایسر می توان به طراحی با دوام به همراه یک صفحه نمایش مقاوم در برابر فشار، صفحه کلید مقاوم در برابر نشت و بامپرهای ضد شکستگی کاملا بادوام اشاره کرد.

لپ تاپ تراول میت اسپین بی 1 ایسر

لپ تاپ 11.6 اینچی جدید شرکت ایسر قابل تبدیل به نوت بوک است که دارای ویندوز 10 پرو است. اندازه این لپ تاپ به لحاظ سبکی بسیار عالی است. چهار حالت استفاده از آن، بسیار مناسب برای استفاده روزمره در کلاس درس است. شرکت ایسر این محصول را به طور اختصاصی برای بخش آموزش و پرورش طراحی کرده است.

حالت های ایستاده و چادری (tent) آن برای پروژه های گروهی و اشتراک گذاری اطلاعات عالی است، حالت تبلتی تراول میت اسپین بی ۱ با هدف یادگیری در هنگام حرکت طراحی شده و حالت لپ تاپی آن نیز برای پوشش مابقی حالت های یادگیری در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ تراول میت اسپین بی 1 ایسر

این نوت بوک می تواند با یک صفحه نمایش فول اچ دی و یا صفحه نمایش اچ دی لمسی برای استفاده آسان پیکربندی شود. ایسر با خردمندی این تبلت را بادوام طراحی کرده؛ بنابراین دارای یک قاب لاستیکی میانی ضد ضربه و یک صفحه نمایش مقاوم در برابر فشار است که می تواند در برابر ضربه ای تا 60 kgf مقاومت کند. همچنین عمر باتری این نوت بوک 13 ساعت است.

ویژگی ها و قیمت لپ تاپ تراول میت اسپین بی 1 ایسر

لپ تاپ تراول میت اسپین بی 1 ایسر دارای یک پردازنده پنتیوم اینتل همراه با یک کارت گرافیک اچ دی اینتل خواهد بود. این لپ تاپ از جوهر نامرئی Windows Ink نیز پشتیبانی می کند که دانشجویان را قادر می سازد تا به سادگی یادداشت بنویسند، اسناد را ویرایش کنند، چیزی بکشند و با برنامه های کاربردی تعامل کنند. ویژگی های ارتباطی این لپ تاپ شامل یک درگاه HDMI، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0، بلوتوث، وای فای و کارت خوان SD است.

این نوت بوک در آمریکا و کانادا در نیمه دوم سال جاری، عرضه خواهد شد؛ اما هنوز شرکت ایسر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این لپ تاپ ارائه نکرده است.

لپ تاپ تراول میت اسپین بی 1 ایسر

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر