;
coinex

احتمالا گوشی هوشمند زنفون 4 در اواسط بهار عرضه می شود

باتوجه به گزارش های جدیدی که از تایوان منتشر شده است، شرکت ایسوس قصد دارد خط تولید جدید زنفون را راه اندازی کند و به احتمال بسیار زیاد گوشی هوشمند زنفون 4 را در ماه می سال جاری میلادی که تقریبا برابر با اواسط بهار سال آینده است عرضه می کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

هر سال رقابت میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند سخت تر و جذاب تر می شود، سخت افزارها، ویژگی ها و تکنولوژی های جدید که توسط شرکت های مختلف ارائه می شوند چالش بزرگی را در بازار موبایل ایجاد می کند. متاسفانه هنوز جزئیات بسیاری از طراحی و سخت افزارهای گوشی هوشمند زنفون 4 منتشر نشده است؛ اما بدون شک به سخت افزارهای جدید مجهز خواهد شد و ویژگی های بهتری را نسبت به نسخه قبلی یعنی زنفون 3 خواهد داشت.

در حال حاضر شرکت ایسوس دو گوشی هوشمند جدید را تایید کرده که شامل زنفون 3 زوم و زنفون AR می شود و این انتظار را داریم که هردو این دستگاه ها در ماه آینده روانه بازار جهانی شوند، با این حال هنوز سورپرایزهای بزرگ ایسوس پا برجاست و نسخه جدید زنفون را هم به بازار عرضه می کند.

ایسوس در سال گذشته 17.5 میلیون نسخه از گوشی های هوشمند خود را به فروش رساند که تقریبا 14.6 درصد نسبت به فروش 2015 داشت. باتوجه به گزارش های جدید انتظار می رود که این شرکت 20.5 دستگاه را تا پایان سال جاری میلادی به فروش برساند.  همچنین انتظار می رود که زنفون 4 از همان ابتدا در سراسر جهان عرضه شود و رکورد فروش خوبی را به ثبت برساند. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی و عرضه گوشی هوشمند زنفون 4 اعلام نشده؛ اما انتظار می رود که در طول هفته های آینده خبرهای بیش تری از پرچمدار جدید ایسوس منتشر شود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید درباره زنفون 4 باشیم. نظر شما درباره این خبر جیست؟

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر