;
coinex

کروم بوک اسپین 11 جدید ایسر با هدف استفاده در کلاس های درس طراحی شده است

کروم بوک اسپین 11 جدید ایسر با هدف استفاده در کلاس درس

کروم بوک اسپین 11 جدید ایسر با هدف استفاده در کلاس درس رونمایی شد.

شرکت ایسر امروز از کروم بوک اسپین 11 جدید خود که به طور تخصصی برای استفاده در کلاس درس طراحی شده است، رونمایی کرد. این کروم بوک تغییر پذیر و سخت است و از ویژگی های آن می توان به یک قلم Wacom EMR اشاره کرد که آن را برای استفاده در کلاس درس بسیار مناسب کرده است.
شرکت ایسر ادعا کرده است که این محصول درجه دوام بسیار زیاد و ویژگی های اضافی دارد که با در نظرگرفتن نیاز های دانش آموزان و دانشجویان طراحی شده است.
این محصول همراه با یک قلم رزونانس الکترو مغناطیسی Wacom (Wacom Electro-Magnetic Resonance) است که این امکان را به دانشجویان می دهد تا به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش بنویسند و یا رسم کنند، در واقع می توانند به عنوان قلم و کاغذ از آن استفاده کنند.
این کروم بوک به تنهایی می تواند به چهار حالت مختلف استفاده شود؛ که به لطف طراحی لولای 360 درجه و دو گشتاوری آن است.

حالت های مختلف کروم بوک اسپین 11 ایسر

کروم بوک اسپین 11
حالت های تنت (چادر یا Tent)، تبلت، صفحه نمایش و نوت بوک، چهار حالتی است که این کروم بوک می تواند به آن ها تبدیل شود. همه این حالات برای کمک به دانشجویان در سناریوهای مختلف طراحی شده است.

ویژگی های کروم بوک اسپین 11 ایسر

کروم بوک اسپین 11

کروم بوک اسپین 11 ایسر دارای ویژگی هایی نظیر یک صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی HD IPS است که می تواند با یک پردازنده چهار هسته سلرون اینتل N3450 و یا یک پردازنده دو هسته سلرون اینتل N3350 ، 8 گیگابایت حافظه و تا 64 گیگا بایت فضای ذخیره سازی پیکربندی شود.
مشخصات دیگر آن شامل وای فای، بلوتوث، دو درگاه USB نوع سی، دو درگاه USB 3.0 و یک کارت خوان میکرو SD است. وزن این کروم بوک 1.4 کیلوگرم است و عمر باتری آن 10 ساعت ادعا شده است.
در حال حاضر شرکت ایسر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این کروم بوک جدید و زمان عرضه آن ارائه نکرده است؛ اما به نظر می رسد که جزئیات بیشتری در روزهای بعدی اعلام شود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر