;
coinex

شرکت سامسونگ پس از 3 سال بهترین میزان فروش فصل خود را اعلام کرد

شرکت سامسونگشرکت سامسونگ در این فصل مالی به بالاترین میزان فروش خود دست یافت. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید:

 همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، سامسونگ توانسته است پس از سه سال به فروش فصلی بالایی دست یابد. این میزان فروش بالا پیش از این در شرکت ُامسونگ، به زمان فروش گوشی های موفق گلکسی  S4  و S5 برمی گردد. می توان گفت که این بار شرکت سامسونگ فروش بالای محصولات خود را مدیون تقاضای زیاد برای صفحه نمایش های خود و هم چنین بازار پر رونق چیپ های حافظه است.  این شرکت در این فصل توانست 7.92 میلیارد دلار از فروش 54.4 میلیارد دلاری خود سود به دست بیاورد. طبق این آمار، سود فروش این شرکت نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است. شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که آیا زیان 5 میلیارد دلاری گوشی های ناموفق گلکسی نوت 7 نیز در این آمار محاسبه شده است یا خیر؟ به نظر می رسد که این زیان که در این فصل حدود 2.5 میلیارد دلار است  و به وسیله فروش خوب قطعات شرکت سامسونگ جبران شده است.

اگر سامسونگ به جای آن که بر روی قدرت باتری های خود تاکید می کرد به سازنده آن برای امنیت و قابل اعتماد بودن این قطعات سفارش می کرد به نظر می رسد که می توانست از خود رکورد بسیار بالایی را به جا بگذارد. البته شرکت سامسونگ در رابطه با فروش محصولات خود به علاقه مندان این گونه می گوید:
“تقاضای بالا برای خرید محصولات کارت حافظه سامسونگ که با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز مجهز هستند و همچنین فروش نسبتا خوب V-Hand  شرکت ما، به همراه فروش قوی صفحه نمایش های OLED  باعث موفقیت سامسونگ در فروش فصلی خود شده اند. چرا که هم اکنون تولیدکنندگان محصولات هوشمند بیش از هر چیزی به کیفیت صفحه نمایش، حافظه بالا و قابیلت های این چنینی تاکید دارند.”

شرکت سامسونگ

گفته شده است که شرکت اپل ساخت  100 میلیون پنل  OLED  را به شرکت سامسونگ سپرده است و قرار است از این پنل ها در گوشی آیفون 8 خود استفاده کند. طبق آنچه در رابطه با جزئیات این قرارداد گفته می شود شرکت سامسونگ ملزم است که این تعداد از پنل ها را در طول سه سال به اپل ارائه کند.  شرکت سامسونگ در تلاش است که این پنل های اولد را هرچه سریع تر ساخته و به فروش برساند. بر همین اساس پیش بینی می شود که فروش این دپارتمان شرکت سامسونگ بالاتر نیز برود. در کنار آیفون 8 شرکت اپل که قرار است به وسیله صفحه نمایش های اولد منحنی ساخته شود شرکت سامسونگ نیز قصد دارد گوشی های گلکسی S8  خود را نیز به این صفحه نمایش ها مجهز کند؛ به همین دلیل تقاضا برای این نوع صفحه نمایش به بیشترین میزان خود خواهد رسید. به نظر می رسد که این نوع صفحه نمایش ها مورد توجه بسیاری از نوآوران و سازندگان دیگر نیز قرار گیرد.

این شرکت در بخش فروش گوشی های هوشمند خود نیز موفقیت های چشم گیری را کسب کرده است. به جز گوشی نوت 7، بقیه گوشی های جدید رائه شده توسط این شرکت یعنی گلکسی S7  و گلکسی S7 edge  فروش خوبی را به دست آورده اند و از پارسال 2 میلیارد دلار بیشتر از این راه عاید سامسونگ شده است. به نظر می رسد که با عرضه سری های جدید  A  و J  نیز این ارقام بیش از پیش افزایش یابند. آنچه که باعث موفقیت بیش از پیش این شرکت در زمینه فروش گوشی های هوشمند اعلام شده است این است که این شرکت به جای آن که همانند گذشته تنها به سود حاصل از فروش گوشی های پرچم دار خود تکیه کند، توانسته است از طریق فروش گوشی های دیگر خود نیز به سود قابل توجهی دست یابد که این امر تنها با برنامه ریزی های بلند مدت حاصل می شود. علاوه بر این ها سامسونگ احتمال می دهد که دستیار هوشمند صوتی جدیدش که در گوشی های گلکسی S8  ارائه می شود و با نام بیکس بای معرفی شده است می تواند توجه بسیاری از خریداران را به این گوشی جلب کند همچنین، تعبیه شیشه ضد آب برای سری های ای و جی این شرکت نیز می تواند سودآور باشد.

به نظر می رسد که در سال 2017 این شرکت قصد دارد که مانند سال های گذشته به نوآوری در زمینه های سخت افزار و نرم افزار گوشی های هوشمند ادامه دهد و در همین حین محصولاتی کاملا ایمن را برای خریداران خود به ارمغان بیاورد. البته پیش بینی شده است که رشد بازار گوشی های هوشمند در این سال کمی کاهش می یابد و در این میان قابلیت هایی مانند هوش مصنوعی می تواند تفاوت های زیادی در میزان فروش این دستگاه ها به وجود بیاورد. به نظر می رسد که در این سال رقابت در میان گوشی های پرچم دار و ویژه بیشتر از گوشی های میان رده باشد.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر