;
coinex

کنترلرهایی شبیه نینتندو سوئیچ برای آیپد و آیفون عرضه شد

کنترلرهایی شبیه نینتندو سوئیچ برای آیپد و آیفون عرضه شد

کمپانی سازنده لوازم جانبی گیمینگ موبایل، Gamevice، کنترلر جدیدی برای دستگاه‌های آیفون، آیپد مینی، آیپد ایر و آیپد پرو معرفی کرده است. این شرکت، بعد از رونمایی نینتندو سوئیچ، قصد ساخت کنترلری جالب، شبیه کنترلرهای نینتدو سوئیچ دارد.

کنترلر Gamevice 2015
کنترلر Gamevice در سال 2015

با نگاه به کنترلرهای Gamevice در سال 2015، می‌بینیم که این کنترلر هم شبیه آن است؛ اما بیشتر از آن، با دکمه‌های برجسته، اهرمک‌ها، ماشه‌ها، دکمه‌های بالایی و پد اضافی، بسیار شبیه کنترلرهای دوقلوی Joy-Con نینتندو سوئیچ است.

کنترلر نینتندو سوئیچ
کنترلر Joy-Con نینتندو سوئیچ

این کنترلرها در اصل برای آیپد ایر و آیپد مینی طراحی شده است؛ اما Gamevice لیستی از سخت افزارهای ساپورت شده منتشر کرده که نشان می‌دهد برای آیفون‌ها و آیپدهای دیگر هم قابل استفاده است. این کنترلرها نیز مانند کنترلر قدیمی، بر خلاف نینتندو سوئیچ که دو دسته جدا از هم است، از پشت به یکدیگر متصل شده‌اند و قابل جدا سازی نیستند؛ جداسازی کنترلرها یک ویژگی برتر برای Joy-Con نینتندو سوئیچ است.

کنترلرهای جدید Gamevice توسط بیش از 900 بازی بر روی سیستم عامل iOS پشتیبانی می‌شود و از شارژ موبایل و تبلت استفاده می‌کند. البته این کنترلرها به همراه پورت Lightning اپل هستند و اگر بخواهید، می‌توانید آنرا بصورت مستقیم شارژ کنید.

کنترلر آیفون و آیپد

علاوه بر اینکه این ابزار مورد علاقه کاربران آیفون 7 خواهد بود، با این کنترلرها می توانید یک جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز به دستگاه اضافه می‌کنید.

نسخه آیپد ایر و آیپد پرو این گجت، 100$ دلار قیمت دارد و نسخه‌های آیفون و آیپد مینی کنترلر، از 31 ژانویه (12 بهمن) در دسترس خواهد بود.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر