;
coinex

نسخه جدید مرورگر گوگل کروم با سرعت بیشتری ارائه خواهد شد!

مرورگر گوگل کروم

سرعت مرورگر گوگل کروم بیش از پیش افزایش خواهد یافت. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

گروه کارکنان کروم (Chrome) به تازگی اعلام کرده اند که در حال تلاش برای افزایش سرعت بارگذاری مجدد صفحات وب در نسخه های مخصوص موبایل کروم هستند. این گروه ادعا کرده اند که آخرین نسخه کروم تا 28 درصد سرعت بالاتری در بارگذاری مجدد صفحات خواهد داشت و 60 درصد درخواست منابع معتبر را کاهش خواهد داد.

این موضوع می تواند با افزایش رضایت کاربران، محبوبیت مرورگر گوگل کروم را بیش از پیش افزایش دهد؛ چرا که امروزه سرعت مرورگرها در بارگذاری صفحات وب مهم ترین عامل موفقیت آنها در میان دیگر رقبای خود است.

معمولا هنگامی که کسی صفحه مرورگر خود را مجددا بارگذاری می کند، مرورگر ابتدا سرور وب را برای دریافت منابع و اطلاعات ذخیره شده (Cache) بررسی می کند و متاسفانه پردازش هزاران درخواستی که روزانه در صدها صفحه وب اتفاق می افتد، باعث کاهش بیش از حد سرعت مرورگرها می شود. این اتفاق ممکن است برای نسخه های مخصوص گوگل کروم دسکتاپ مشکل ساز نباشد؛ اما باعث کاهش شدید سرعت و اختلال در عملکرد مرورگرهای نسخه مخصوص موبایل می شود.

کاربران معمولا به دلیل این که صفحه ای ناقص لود شده یا محتوای آن قدیمی به نظر می رسد، آن را مجددا بارگذاری می کنند. کاری که به طور معمول این بارگذاری مجدد انجام می دهد، حل مشکل ناقص لود شدن صفحه است و قدیمی بودن محتوای صفحه وب، مخصوصا در نسخه های مخصوص موبایل، با بارگذاری مجدد حل نمی شود. جهت برطرف کردن این مشکل، اکنون کروم سیستم بارگذاری ساده تری را ارائه می دهد که با استفاده از این قابلیت، مرورگر تنها به بارگذاری منابع اصلی می پردازد و باقی صفحه را طبق معمول لود می کند.

بنا به گفته های توسعه دهندگان کروم، این نسخه جدید نه تنها بارگذاری مجدد صفحات را سرعت می بخشد، بلکه پهنای باند و شارژ کمتری نیز مصرف می کند.

تیم توسعه دهنده کروم، ویدیویی برایتان آماده کرده است که در آن می توانید ببینید که بارگذاری مجدد صفحات وب در این نسخه جدید چه قدر سریع تر از نسخه های قدیمی آن انجام می شود! در لینک منبع می توانید این ویدیو را ببینید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر