;
coinex

آیا این یک تصویر واقعی از گوشی ال جی جی 6 است؟

آیا این یک تصویر واقعی از گوشی ال جی جی 6 است؟
رندر دیگری از گوشی پرچمدار 2017 ال جی به بیرون درز کرد. این تصویر گوشی ال جی جی 6 از کره جنوبی نشات گرفته است. این رندرها نیز تفاوت چندانی با رندرهای قبلی ارائه شده از این گوشی ندارد، تنها تفاوت آن در زاویه ای است که از این گوشی به تصویر کشیده شده است.

گوشی ال جی جی 6 با طراحی خاصی همراه شده که به طور قابل توجهی متفاوت از تمام آن چیزهایی است که پیش از این توسط این کمپانی کره ای در گذشته ارائه شده بود. این دستگاه در رنگی نقره ای با طراحی ابی رنگی که اطراف نمایشگر را در بر گرفته خودنمایی می کند.

یک اسلات سیم کارت در سمت راست آن قرار گرفته و خطوط آنتن نیز به خوبی در کناره های آن دیده می شود. موبایل ال جی جی 6 یک بدنه تمام فلزی داشته و نمایشگر تقریبا بدون حاشیه، زیبایی خاصی را به پنل جلویی آن بخشیده است

نسبت صفحه نمایش به حاشیه قاب گوشی بیش از 90 درصد است که می تواند زیبایی این گوشی را دوچندان کند. از آنجا که اسلات سیم کارت در سمت راست این دستگاه قرار گرفته، به احتمال بسیار زیاد، کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ آن جای گرفته اند.

آیا این یک تصویر واقعی از گوشی ال جی جی 6 است؟

در تصویر ارائه شده از گوشی هوشمند ال جی جی 6 طراحی این دستگاه با لبه های پخ شده به خوبی مشخص است و بر اساس شایعات شنیده شده، ال جی جی 6 یک گوشی هوشمند ضد آب خواهد بود.

گفته می شود که این دستگاه با یک نمایشگر 5.7 اینچی همراه شده که می تواند اسنپدراگون 835 را در دل خود جای دهد. البته فوربس چندی پیش به این نکته اشاره کرده بود که به دلیل حجم بالای استفاده سامسونگ از این تراشه در گلکسی اس 8، احتمالا ال جی در گوشی ال جی جی 6 از تراشه های اسنپدراگون 821 استفاده خواهد کرد.

ال جی جی 6 در تاریخ 26 فوریه (8 اسفندماه) در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد و هنگامی که این اتفاق بیفتد، ما به طور کامل درخواهیم یافت که آیا این تصویر واقعی از گوشی ال جی جی 6 بوده و یا فقط تصوری از یک هنرمند؟

شما چگونه فکر می کنید؟!

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر