;
coinex

موتورولا موتو جی 5 تاییدیه FCC را به دست آورد

موتورولا موتو جی 5 تاییدیه FCC را به دست آورد
گوشی موتورولا موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس، ظاهرا برای رونمایی در نمایشگاه MWC 2017 که ماه آینده در بارسلونا برگزار خواهند شد، آماده هستند؛ اما عجیب آن بود که تنها نسخه پلاس از این گوشی در شایعالتی که اخیرا در فضای مجازی منتشر می شد، خودنمایی می کرد.

اکنون به نظر می رسد که نسخه غیر پلاس این گوشی نیز آماده است تا خودی نشان دهد. گوشی موتورولا موتو جی 5 در لیست کمیسیون ارتباطات فدرال قرار گرفت و راه ورود این گوشی را به بازار هموارتر کرد.

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده چراغ سبزی را برای این گوشی روشن کرده و اگرچه مشخصاتی زیادی در لیست این سازمان آشکار نمی شود؛ اما نشان می دهد که موتورولا موتو جی 5 از تکنولوژی ان اف سی (NFC) پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی برای اولین بار در سری جی این کمپانی دیده می شود.

از دیگر اطلاعاتی که در لیست FCC ظاهر شده، ظرفیت باتری این گوشی هوشمند است. گوشی موتورولا موتو جی 5 دارای یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی است که تنها 100 میلی‌آمپر کمتر از باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی در مدل جی 5، توانایی ذخیره انرژی دارد. این باتری با قابلیت شارژ سریع نیز همراه شده است.

از دیگر مشخصات موتو جی 5 می توان به نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

 برای اطلاعات بیشتر از این گوشی هوشمند با تکرا همراه باشید. در نمایشگاه MWC 2017 با رونمایی از آن، تمامی جزئیات رخ نشان خواهد داد. (توجه داشته باشید که تصویر شاخص مربوط به گوشی موتو جی 4 است)

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر