;
coinex

گوشی موتو زد 2017 به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهد بود

گوشی موتو زد 2017 به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهد بود
موتورولا به تازگی در خواست ثبت پتنتی را کرده که به احتمال زیاد یکی از ویژگی های موجود در گوشی موتو زد 2017 خواهد بود. این ویژگی جدید، یک اسکنر عنبیه چشم است که  می تواند سطح احراز هویت را به مرحله جدیدی انتقال دهد.

طرح های اسکیس منتشر شده از این پتنت نشان می دهد که این ویژگی بدون شک یک اسکنر عنبیه چشمی است که عملکرد مشابهی با اسکنر اثر انگشت دارد. با این حال این اسکنر عنبیه چشم، سطوح امنیتی بیشتری را به ارمغان می آورد؛ چرا که تقلب در آن بسیار سخت تر از اسکنرهای اثر انگشت خواهد بود.

گوشی موتو زد 2017

اطلاعات ثبت شده در این پتنت نشان می دهد که این اسکنرعنبیه چشم دارای یک جفت لنز با زاویه باریک بوده که می تواند به خوبی بر روی چشمان کاربر فوکوس کند. از اطلاعات دیگری که می توان برداشت کرد، این است که گوشی موتو زد 2017 همچنان از یک اسکنر اثر انگشت معمول نیز برخوردار است که مشخصا در زیر دکمه هوم تعبیه نشده است.

گوشی موتو زد 2017 پرچمدار بعدی موتورولا خواهد بود. این دستگاه به تازگی در بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شد و مشخص گردید که یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازشی 1.9 گیگاهرتز که اسنپدراگون 835 کوالکام است، در آن قدرتنمایی خواهد کرد.

گوشی موتو زد 2017

این دستگاه به 4 گیگابایت رم مجهز بوده و آخرین نسخه از اندروید نوقا (اندروید 7.1.1) مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت. گوشی موتو زد 2017 در آزمون تک هسته ای بنچمارک گیک بنچ امتیاز 1930 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 6207 را به دست آورد.

نسل فعلی گوشی های موتورولا موتو زد در اواسط سال گذشته میلادی راه اندازی شد؛ بنابراین انتظار می رود که موتورولا موتو زد 2017 نیز در اواسط سال جاری خودنمایی کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر