;
coinex

اپلیکیشن کوک گیتار Fender برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد

اپلیکیشن کوک گیتار Fender

در گذشته اگر شما به عنوان یک نوازنده گیتار قصد داشتید که ساز خود را کوک کنید، محبور به استفاده از یک پیانو بودید (فرض بر این که پیانو کوک باشد) و یا مجبور به خرید یک دستگاه جداگانه به اسم تیونر بودید که دردسرهای خاص خود را داشت. اکنون تکنولوژی همه چیز را راحت کرده و اپلیکیشن های متنوع بسیاری وجود دارد که در قالب تیونر آلات موسیقی عمل می کنند، اپلیکیشن کوک گیتار Fender یکی از بهترین ابزارهای همراه برای کوک کردن گیتار است که اکنون برای پلتفرم اندروید منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید اپلیکیشن کوک گیتار Fender در ماه اوت سال گذشته برای پلتفرم iOS منتشر شد، اکنون پس از مدتی، این اپلیکیشن به طور کامل برای کاربران اندرویدی منتشر شده است. البته در حال حاضر جدا از دستگاه تیونر، اپلیکیشن های بسیاری برای هردو پلتفرم اندروید و iOS وجود دارند که کوک کردن گیتار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند؛ اما اپلیکیشن کوک گیتار Fender از بهترین های آنها است و کاربران زیادی منتظر انتشار این اپلیکیشن بودند.

کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده و نیاز به هیچ تنظیمات خاصی نیست، برای مثال این اپلیکیشن صدای نوت هر سیم را تشخیص می دهد و پس از آن باید تک تک سیم ها را با استفاده از آن کوک کرد که راهنمای خوبی برای نوازندگان نوپایی است که از تیونر برای کوک کردن ساز خود استفاده می کنند.

اپلیکیشن کوک گیتار Fender رایگان بوده و در حال حاضر در گوگل پلی برای تمامی دستگاه های اندرویدی در دسترس قرار گرفته است، اگر شما از نوازندگان گیتار هستید و به دنبال یک اپلیکیشن تیونر خاص می گردید، Fender برای شما بهترین گزینه است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fender.tuner” icon=”” target=”true”]دانلود از گوگل پلی[/button]

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر