;
coinex

ال جی یک دوربین سلفی با زاویه واید برای ال جی کا 10 مدل 2017 در نظر گرفته است

ال جی کی 10
ال جی کا 10 مدل 2017 با دوربین سلفی قدرتمندی به بازار خواهد آمد. دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی که بر روی گوشی های ال جی کا 10 مدل 2017 قرار دارد، از ویژگی لنز های واید یا زاویه گسترده (wide angle) برخوردار است که به کاربران این امکان را می دهد تا سلفی های گسترده تری داشته باشند. در حالی که این موضوع به اندازه کافی قابل درک است، ال جی در تلاش است تا یک ویدئو با عنوان “نگران نباش” بسازد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

هدف ساخت این ویدئو این است که بگوید به لطف دوربین زاویه گسترده، لازم نیست در عکس های سلفی که می گیرید از افرادی که معمولا در کادر تصویر جا نمی شوند و در عکس قرار نمی گیرند، معذرت خواهی کنید. این امر در حالی است که امروزه دوربین گوشی های هوشمند نقش بزرگی در موفقیت آنها ایفا می کند. چرا که در سال های اخیر کاربران گوشی هایی را که دوربین های با کیفیت تر را ارائه می دهند، بیشتر خریداری می کنند و به همین سبب کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند بیش از هر موقع دیگری تمرکز خود را بر تولید دوربین های با کیفیت برای محصولات خود قرار داده اند.

به دنبال انتشار ال جی کا 10 که ژانویه سال قبل رخ داد، ال جی K10 مدل 2017 دستگاهی است که دارای صفحه نمایش منحنی 5.2 اینچی 2.5D با وضوح 720 در 1280 پیکسل است. این گوشی دارای یک پردازنده MT6750 هشت هسته ای 1.5 گیگاهرتز است و جی پی یو  آن نیز Mali-T860 MP2 خواهد بود. یک رم 2 گیگاباتی در این گوشی به کار رفته و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. در کنار دوربین جلو زاویه گسترده این گوشی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با روزنه f/2.2 نیز قرار گرفته است. همچنین این گوشی دارای یک باتری قابل تعویض 2800 میلی آمپری است و سیستم عامل اندروید 7.0 بر روی آن نصب شده است.

در اوایل ماه جاری، گوشی ال جی K10 مدل 2017 در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد. انتظار می رود این دستگاه در ماه آینده منتشر شود. البته تا آن موقع باید منتظر بمانیم تا بتوانیم پس از انتشار رسمی این گوشی قابلیت عکسبرداری آن را به طور دقیق تری بررسی کنیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر