;
coinex

تصاویری زیبا از ساعت هوشمند ال جی واچ استایل به بیرون درز کرد

تصاویری از ساعت هوشمند ال جی واچ استایل به بیرون درز کرد
تصاویر واضحی از ساعت هوشمند ال جی واچ استایل بیرون درز کرد. به زودی اندروید ویر 2.0 وارد بازار می شود؛ اما اگر شما خیلی مشتاق هستید تا یک ساعت مچی ورزشی (watch sporting) با سیستم عامل جدید را در دست بگیرید، باید بدانید که اندروید ویر 2.0 خیلی دورتر از ساعت های مچی هوشمند ال جی واچ اسپرت (Watch Sport) و واچ استایل (Watch Style) نیست. این دو مدل ساعت جدیدی است که نوعی از اندروید ویر 2.0 را در اختیار خواهند داشت.

به تازگی تصاویری از ساعت های هوشمند ال جی به بیرون درز کرد؛ اما این تصاویر تار بود و به همین دلیل درک زیبایی این ساعت های هوشمند جدید دشوار بود. دیروز اوان بلاس با اکانت evleaks@ مجموعه جدیدی از تصاویر این ساعت های هوشمند را ارسال کرد که بسیار واضح تر است و می توان جزئیات بیشتری از واچ استایل در آنها مشاهده کرد.

ساعت هوشمند جدید واچ استایل ال جی دارای یک صفحه نمایش اولد 1.2 اینچی همراه با رزولویشن 360 در 360 پیکسل است. برخلاف ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت که دارای دو دکمه فیزیکی و یک دکمه تاچ دیجیتال است، ساعت واچ استایل ال جی فقط دارای دکمه تاچ دیجیتال است.

همان طور که در تصاویر مشخص است، ساعت هوشمند ال جی واچ استایل در دو رنگ مختلف دیده می شود؛ یک نسخه به رنگ نقره ای با بند خاکی رنگ و یک نسخه به رنگ رُزگلد با بند کرم رنگ.

clearer-images-lg-lg-watch-style-leaked-online
ساعت هوشمند واچ استایل ال جی دارای کد حفاظتی IP67 است. بنابراین جدا از این که ضد گرد و غبار است، شما می توانید آن را در آبی به عمق بین 15 سانتی متر تا یک متر برای 30 دقیقه غوطه ور کنید، بدون آن که هیچ آسیبی به آن وارد شود. درباره ویژگی های دیگر واچ استایل باید بگوییم که دارای یک حافظه 512 مگا بایتی ، 4 گیگا بایت حافظه رام و یک باتری 240 mAh است.

قیمت ساعت هوشمند ال جی واچ استایل

ساعت هوشمند واچ اسپرت ال جی و واچ استایل با همکاری گوگل ساخته شده اند و یک ادغام عمیق با دستیار گوگل دارند. هر دو ساعت هوشمند در 9 فوریه همزمان با رونمایی گوگل از اندروید ویر 2 روانه بازار خواهند شد و از روز به بعد، امکان خرید و دسترسی به آنها وجود دارد. هنوز هیچ خبری درباره قیمت ساعت های ال جی وجود ندارد و مشخص نیست که این ساعت ها با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد.

.

منیع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر