;
coinex

سازندگان بازی فلپی برد با بازی نینجا اسپینکی چلنج بازگشتند!

نینجا اسپینکی چلنج
نینجا اسپینکی چلنج بازی جدیدی از تولیدکنندگان فلپی برد است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شما احتمالا بازی فلپی برد را به عنوان معروف ترین بازی موبایلی سال 2014 بشناسید یا حتی ممکن است هنوز هم آن را بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید. اگر از خنده دار بودن این بازی بگذریم، فلپی برد طوری طراحی شده بود که به راحتی بتوان در آن پیش رفت؛ اما هرگز پیروز نشد! و به همین دلیل هم بود که به شدت اعتیاد آور و معروف شده بود و می توانستیم ببینیم که افراد بسیار زیادی این بازی را دانلود می کنند و ساعت های زیادی را صرف شکستن رکوردهای جدید می کنند.

این بازی زندگی ساده سازنده اش، دونگ نوون، را نیز بسیار پیچیده کرد؛ اما این مشکلات هرگز او را از تولید بازی های جدید دور نکرد. جدیدترین محصول او بازی نینجا اسپینکی چلنج (Ninja Spinki Challenges) نام دارد که با همکاری شرکت ژاپنی Obokaidem تولید شده است. یک بازی کوچک درست شبیه دیگر بازی های او! به نظر می رسد که این بازی نیز بتواند طرفداران خاص خود را جذب کند.

اگر شما حداقل یکی از بازی های او را بازی کرده باشید، می دانید که بازی جدید او چه شکلی خواهد بود؛ طراحی رنگارنگ و ساده با گیم پلی بسیار چالش برانگیز! بازی نینجا اسپینکی چلنج مجموعه ای از شش عنوان بازی کوچک در قالب تمرین های آموزشی نینجاست. به طور کل، این بازی در مورد فرار از موانعی چون توپ های آتشین و بچه گربه هاست!

طبق معمول این بازی هیچ مرحله ای ندارد و تنها باید ببینید چه قدر می توانید در مقابل این چالش ها مقاومت کرده و امتیاز کسب کنید. سختی های این بازی مانند فلپی برد کاملا شیطنت نداشته؛ اما قطعا بارها شکست خواهید خورد تا بتوانید تمام تمرینات نینجا را کامل کنید!

بازی نینجا اسپینکی چلنج جذاب و بامزه را می توانید هم برای گوشی های اندرویدی و هم بروی دستگاه های آی او اس دریافت کنید. این بازی در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس کاربران این دو پلتفرم قرار گرفته است.  با انتشار این بازی باید منتظر واکنش کاربران و بازیکنان نینجا اسپینکی چلنج باشیم تا ببینیم نظر بقیه راجع به این بازی چیست.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر