;
coinex

تبلت لنوو Tab3 8 Plus در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد

تبلت لنوو Tab3 8 Plus در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد
پس از چندین ماه که اولین شایعات درباره تبلت لنوو Tab3 8 Plus آغاز شد، به نظر می رسد که این دستگاه با شماره سریال TB-8703F در پایگاه داده بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شده است.

بر اساس لیست منتشر شده از این بنچمارک، تبلت لنوو Tab3 8 Plus از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام قدرت گرفته و 3 گیگابایت رم دارد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

تبلت لنوو Tab3 8 Plus

لیست مشخصات تبلت لنوو Tab3 8 Plus با شایعاتی که در سال گذشته از این دستگاه دیده شده بود، تا حدود بسیار زیادی مطابقت دارد. این لیست نیز تایید می کند که تبلت جدید لنوو با نمایشگری فول اچ دی خودنمایی خواهد کرد. دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی آن در پنل پشتی جای گرفته و در جلو برای دوستداران سلفی و همچنین برقراری ارتباط تصویری، دوربینی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

تبلت لنوو Tab3 8 Plus در دو پیکره بندی مختلف از نظر حافظه داخلی معرفی خواهد شد. مدل معمولی آن به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و نسخه سطح بالاتر آن از 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار خواهد بود. در حال حاضر هیچ جزئیاتی درباره قیمت گذاری و یا زمان عرضه این تبلت وجود ندارد.

.

منبع: gsmarena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر