;
coinex

همه چیز درباره گوشی هوشمند ال جی جی 6

همه چیز درباره گوشی هوشمند ال جی جی 6
گوشی هوشمند ال جی جی 6 گوشی پرچمدار بعدی شرکت ال جی خواهد بود. در این مقاله سعی کرده ایم تا تمامی خبرها و شایعاتی که پیرامون پرچمدار 2017 ال جی وجود دارد را برایتان یکجا جمع آوری کنیم، پس برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

یکی از بزرگ ترین گردهمایی هایی که در زمینه گوشی های هوشمند برگزار می شود، به زودی آغاز می گردد و این بدان معناست که سازندگان برندها و کمپانی های بزرگ در حال آماده کردن گوشی های جدید خود برای این همایش هستند. در این رویداد جدیدترین گوشی های کمپانی های بزرگ برای اولین بار به نمایش گذاشته می شوند. این امر در مورد کمپانی ال جی نیز صدق می کند.

این شرکت به تازگی اعلام کرده است که در تاریخ 26 فوریه و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2017، نشست خبری را در بارسلونا  ترتیب داده است. با اینکه مسئولین این شرکت به صورت رسمی چیزی راجع به برنامه های آینده در رابطه با گوشی هوشمند بعدی خود اعلام نکرده اند؛ اما به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد به زودی از گوشی پرچمدار جدید خود ال جی جی 6 رونمایی کند.

با اینکه هوز برای فهمیدن درستی شایعات منتشر شده در رابطه با این گوشی کمی زود است؛ اما در میان انبوهی از این شایعات و اخبار منتشر شده احتمال می رود که درصدی از آنها درست باشند و ما بتوانیم حدس هایی در مورد گوشی پرچمدار جدید سری جی این کمپانی بزنیم؛ اما تنها راهی که می شود در مورد این احتمالات مطمئن شد، این است که تا هنگام رونمایی رسمی این شرکت منتظر بمانیم. نمایشگاه MWC 2017 حدودا یکماه دیگر برگزار خواهد شد. طبق آنچه مسئولین شرکت ال جی اعلام کرده اند، قرار است که از این محصول در 26 فوریه در ساعت 12 ظهر به وقت بارسلونا و در این شهر رونمایی شود و جزئیات رسمی در رابطه با این گوشی در اختیار افراد قرار بگیرد. پس بهتر است قبل از آن که به این تاریخ نزدیک تر شویم، آن چه پیش از این درباره این گوشی می دانستیم را دوباره مرور کنیم.

طراحی ال جی جی 6

ال جی جی6

اولین مطلبی که در رابطه با این گوشی می دانیم و پیش از این نیز توسط شرکت ال جی تایید شده، این است که ال جی جی 6 قرار است به گونه ای متفاوت از نسل های قبلی سری جی طراحی شود و این شرکت به نوعی قصد دارد که روال گذشته را کنار بگذارد و دست به تغییرات بزرگی در این سری از گوشی های پرچمدار خود بزند. این تصمیم به این دلیل توسط مسئولین این کمپانی اتخاذ شده است که گوشی ال جی جی 5 پس از عرضه به بازار، با استقبال مناسبی از طرف کاربران و خریداران روبرو نشده است.

طبق این گفته ها انتظار می رود که گوشی ال جی جی 6 هیچ یک از مشخصه های موجود در سری های جی را دارا نباشد. این امر ممکن است برای عده ای خوش حال کننده باشد و یا عده ای از این تصمیم انتقاد کنند.

ال جی جی6

با اینکه ممکن است طراحان این گوشی از ظاهر گوشی ال جی جی 5 کمی الهام بگیرند؛ اما به نظر می رسد که تغییرات ظاهری این گوشی نسبت به سری های قبل نیز بیشتر باشد. با اینکه هنوز چیزی قطعی نیست؛ اما احتمال می رود که این گوشی با قاب پشتی شیشه ای و صفحه نمایشی بدون قاب دور طراحی شود. این تصمیم می تواند تغییر بزرگی را در طراحی کلی این گوشی به نسبت گوشی های پرچمدار قبلی ال جی ایجاد کند؛ چرا که پیش از این تمامی گوشی های پرچمدار این شرکت به همراه باتری های قابل تعویض ارائه شده اند.

اما با وجود قاب پشت شیشه ای، شرکت ال جی ناچار است که از باتری ثابت در طراحی ال جی جی 6 استفاده کند. ال جی همچنین هیچگاه از متریال شیشه برای طراحی بدنه استفاده نکرده است و استفاده از قاب شیشه ای اولین تجربه این شرکت در استفاده از این متریال محسوب می شود. با استفاده از شیشه می شود گوشی های خوش دستی را طراحی کرد.

عکس هایی اخیرا در فضای مجازی منتشر شده اند که به نظر می رسد عکس های درز کرده از گوشی ال جی جی 6 باشد، با آن که در این گوشی از شیشه برای طراحی قاب پشتی استفاده شده؛ اما با این حال خبری از صفحه نمایش بدون قاب دور نیست. نمی شود کاملا به این نوع عکس ها اطمینان کرد؛ چرا که حتی اگر آن ها واقعا توسط طراحان ال جی کشیده شده باشند، ممکن است در پروسه تولید دست خوش تغییراتی شوند.

این عکس ها نشانگر این است که گوشی هوشمند ال جی جی 6 در بسیاری از جهات شبیه به گوشی سال 2016 این کمپانی یعنی ال جی جی 5 است. به عنوان مثال دوربین گوشی درون تصویر، درست همانند گوشی ال جی جی 5 استبوده و در همان مکان هم تعبیه شده است. مکان سنسور دوربین و فلش ال ای دی نیز شبیه به گوشی ال جی جی 5 طراحی شده است.

طبق عکس های منتشر شده، درگاه شارژر در قسمت پایینی گوشی تعبیه خواهد شد و سیم کارت گوشی نیز در سمت راست قرار خواهد گرفت و دکمه های تنظیم صدا نیز در سمت چپ دستگاه جای می گیرند. این در حالی است که سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی طراحی شده است. چیزی که در این عکس ها قابل توجه بوده، این است که قاب پشتی گوشی از جنس فلز ساخته شده است. این در حالی است که اگر ال جی بخواهد از قاب شیشه ای استفاده کند، باید باتری غیر متحرکی را برای گوشی خود در نظر بگیرد و به همین دلیل به نظر می رسد که انتخاب فلز برای این شرکت عاقلانه تر از ایده قاب شیشه ای باشد.

نکته دیگری که باید ذکر کرد، این است که قاب پشتی گوشی جدید ال جی از جنس شیشه ساخته خواهد شد، این خبر به ماه دسامبر گذشته باز می گردد. در همان زمان هم ادعا شد که باتری این گوشی قرار است تغییر کند و از حالت متحرک به حالت ثابت تبدیل شود. در آن زمان به نظر می رسید که این تصمیم بر فرض درست بودن در حد تئوری و طراحی های اولیه بوده است و از آن موقع تاکنون شرکت ال جی فرصت کافی داشته است تا طراحی و یا متریال استفاده شده در گوشی بعدی خود را تغییر دهد.

از شرکت ال جی انتظار می رود که گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی ال جی جی 6 را با قابلیت ضد آب بودن ساخته و مقاومت آن را در برابر صدمه و ضربات وارد شده افزایش دهد. اگر ال جی بخواهد که گوشی هوشمند پرچمدار خود را به همراه قاب پشت شیشه ای طراحی کند، پیش بینی می شود که از گوریلا گلس 5 هم برای صفحه نمایش و هم برای قاب پشتی استفاده کند.

ال جی جی6

در روزهای قبل عکسی به دست ما رسیده بود که جزئیاتی را درباره شکل ظاهری این گوشی نمایان می کرد، این عکس بیشتر نیمه بالایی گوشی را به نمایش گذاشته بود در روزهای بعد از آن نیز عکس های دیگری در فضای مجازی دست به دست شدند که گفته می شد مربوط به گوشی پرچمدار ال جی جی 6 هستند. در این عکس ها جزئیات زیادی درباره این گوشی به چشم می خورد. همان طور که پیش بینی می شد، ال جی جی 6 دارای قاب دور صفحه نمایش بسیار باریکی است. این ویژگی به این دستگاه ظاهری به روز، زیبا و جذابی می دهد. البته طراحی ظاهری برای عده ای از خریداران مهم است و عده ای نیز موارد دیگری را مد نظر خود قرار می دهند.

مشخصات ال جی جی 6

LG-Ideal-Smartphone--1420x782

در حالی که نمی شود به این شایعات به صورت قطعی اطمینان کرد؛ اما به نظر می رسد که همه آنها در این زمینه اشتراک دارند و همین امر احتمال درست بودن این موضوع را بیش از پیش افزایش می دهد. یکی از شایعات جدید به این نکته اشاره می کند که قرار است ال جی جی 6 به همراه صفحه نمایش 5.7 اینچی کواد اچ دی پلاس و ویژگی فوق گسترده ارائه شود. از آن جایی که دو گوشی سری قبل نیز با ویژگی QHD ارائه شده اند، به نظر می رسد که این شایعه در باره صفحه نمایش درست باشد و صفحه نمایش این گوشی با چنین قابلیت هایی ارائه شود.

پیش بینی می شود که ال جی جی 6 دارای قابلیت شارژ بی سیم باشد، در این صورت کاربران این گوشی می توانند گوشی های خود را بدون اینکه بخواهند آن را به جایی متصل کنند، شارژ کنند. انتظار می رود که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 باشد و با رم 4 و یا 6 گیگابایتی ارائه شود. در رابطه با میزان حافظه داخلی این گوشی شایعات مختلفی وجود دارد. عده ای ادعا می کنند که قرار است این گوشی با 32 گیگابایت رم ارائه شود، در حالی که عده ای دیگر اعتقاد دارند که ال جی قصد دارد ظرفیت حافظه داخلی گوشی خود را به 64 گیگابایت ارتقا دهد. این درحالی است که به نظر می رسد، ال جی جی 6 از کارت های حافظه میکرو اس دی برای افزایش حافظه داخلی، پشتیبانی خواهد کرد.

عده زیادی ادعا کرده اند که قرار است این گوشی به همراه دوربین دوگانه ارائه شود؛ اما اطلاعاتی در رابطه با اینکه این دوربین چند مگاپیکسلی خواهد بود و یا با چه ویژگی هایی به بازار خواهد آمد، در دسترس نیست. بدون شک، دوربین این گوشی بهتر و باکیفیت تر از دوربین ال جی جی 5 طراحی خواهد شد.

احتمال می رود که دوربین این گوشی شبیه به دوربین گوشی اخیر این شرکت یعنی ال جی وی 20 باشد. این گوشی نیز یکی از گوشی های پیشرفته ارائه شده توسط این شرکت است. در یکی از تیزرهای تبلیغاتی که درباره این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است، نوشته شده که کاربران می توانند همه آنچه را می خواهند در یک تصویر بگنجانند. با این تفاسیر به نظر می رسد که قرار است دوربین این گوشی به ویژگی “لنز زاویه گسترده” مجهز باشد و کاربران بتوانند عکس هایی با زاویه دید بازتر بگیرند.

بر اساس یکی از شایعات منتشر شده، ال جی جی 6 مجهز به اسنپدراگون 835 نخواهد بود؛ چرا که گفته می شود سامسونگ تمامی این تراشه ها را برای پرچمدار جدید خود خریداری کرده باشد.

باتری ال جی جی 6

ال جی جی6

گفته می شود که ال جی قصد دارد گوشی خود را به باتری جدیدی مجهز کند که بیش از اندازه داغ نخواهد شد. اگر ال جی بتواند این تصمیم خود را عملی کند به موفقیت چشمگیری دست پیدا می کند؛ چرا که پس از اتفاقی که برای گوشی های نوت 7 شرکت سامسونگ افتاد، خریداران به امنیت باتری گوشی های خود اهمیت بیشتری می دهند.

برای رسیدن به این هدف ال جی می خواهد از لوله های انتفال گرما استفاده کند. همان طور که از اسم این این لوله ها پیداست، وظیفه آنها انتقال گرما از مرکز دستگاه به سمت بیرون است. در این صورت این قابلیت به گوشی اجازه می دهد که در دمای مناسبی قرار بگیرد. این ویژگی به گوشی اجازه می دهد که در حین پردازش اطلاعات و کارهای سنگین زیاد از حد مجاز داغ نکند.

تاریخ عرضه ال جی جی 6

LG-Logo-AH6-1600x899

درحالی که قرار است از گوشی ال جی جی 6 در کنگره جهانی موبایل رونمایی شود، گفته می شود که آغاز فروش این گوشی در تاریخ 10 مارس باشد که حدود دو هفته بعد از نشست خبری مسئولین این شرکت در تاریخ 26 فوریه است. پارسال فروش گوشی ال جی جی 5 این شرکت در تاریخ اول ماه آوریل توسط این شرکت در آمریکا آغاز شد. این تصمیم شرکت ال جی در رابطه با آغاز زودتر فروش گوشی های ال جی جی 6 هم می تواند به نفع این شرکت باشد و هم به زیان این شرکت تمام شود؛ چرا که ال جی ملزم است در مدت زمان کم تری گوشی خود را آماده فروش کند؛ اما در مقابل، با این کار می تواند در موقعیت بهتری در مقابل رقیب خود یعنی گوشی گلکسی اس 8 قرار بگیرد.

قاب ها

Slashleaks_LG_G6_Case_1

در حال حاضر تصویر دو عدد از قاب های تولید شده برای این گوشی به بیرون درز کرده است. با اینکه این قاب ها به خودی خود ویژگی خاصی ندارند؛ اما اطلاعات خوبی را درباره طراحی گوشی ال جی جی 6 به نمایش می گذارند. در قاب اولی برای قسمت دوربین، فضای بیشتری اختصاص یافته است که احتمال وجود یک دوربین دوتایی در این گوشی را افزایش می دهد. علاوه بر این، در این قاب محل سنسور اثر انگشت در پشت این دستگاه قرار گرفته است. البته با اینکه می شود با این عکس ها در رابطه با طراحی این گوشی حدس هایی را زد؛ اما نمی توانیم تا انتشار رسمی آن به طور دقیق سخنی بگوییم.

در قاب دومی ، که اخیرا تصویر آن به بیرون درز کرده است ، می شود اطلاعات بسیار بیشتری را دریافت کرد. این قاب نه تنها به سوالات زیادی در این رابطه پاسخ می دهد بلکه اطلاعات بیشتری را نیز در اختیار ما می گذارد. در این قاب به نظر می رسد که موبایل ال جی جی 6 به همراه فلش ال ای دی دوتایی و دوربین دوگانه طراحی شده و سنسور اثر انگشت نیز در پشت این گوشی قرار گرفته است. عکس های منتشر شده از این قاب باعث می شود که شبهاتی در رابطه با شایعات قبلی به وجود آید؛ چرا که این جزئیات با شایعاتی در رابطه با قاب پشتی شیشه ای و باتری ثابت در تضاد هستند.

سخن پایانی

اگر بخواهیم تمام آن چه در این مقاله گفته شده است را خلاصه کنیم، اشاره به این نکته مهم است که قرار است این گوشی به صورت رسمی در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) ارائه شود و تا آن زمان نمی شود به شایعات اطمینان کرد. پیش بینی می شود که قسمت زیادی از شایعات اخیر در رابطه با این گوشی پرچمدار شرکت ال جی درست باشد. البته هنوز اطلاعاتی در رابطه با حدود قیمت و یا جزئیات دیگری در دست نیست.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر