;
coinex

موتو جی 5 پلی تاییدیه اف سی سی را گرفت، صفحه نمایش 5 اینچی خودنمایی می کند

موتو جی 5 پلی تاییدیه اف سی سی را گرفت، صفحه نمایش 5 اینچی خودنمایی می کند

اطلاعات جدیدی از موتو جی 5 پلی بر روی اف سی سی (FCC) موجود است و این دستگاه تاییدیه این سازمان را دریافت کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

به نظر می رسد که به تازگی مشخصات موتو جی 5 پلی (Moto G5 Play) بر روی اف سی سی ظاهر شده است. شماره مدل موتو XT1672 اخیرا در لیست اف سی سی قرار گرفته و به نظر می رسید که این نام به گوشی موتو G5 اشاره دارد؛ اما با توجه به منبع، اینطور نیست. مثل اینکه موتو XT1670، XT1671، XT1672، XT1675، XT1676 و XT1677 همگی توسط اف سی سی تایید شده اند و بر خلاف تصور همگی که فکر می کنند این نام ها به موتورولا موتو جی 5 اشاره دارند، همه آنها از انواع موتو جی پلی هستند.

مشخصات موتو جی 5 پلی

حال، اسناد اف سی سی نشان می دهند که گوشی Moto G5 Play دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) است، در حالی که در این دستگاه پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 430 به کار رفته است.

علاوه بر این، در این لیست ها به یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی بدون قابلیت شارژ سریع اشاره شده است و اندروید 7.0 نوقا نیز بر روی این گوشی اجرا خواهد شد. موتو جی 4 پلی در ماه مه سال گذشته معرفی شد و بدین معناست که جانشین آن قطعا در نیم سال اول ارائه می شود، گرچه که هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

اگر کمپانی قصد پیشروی براساس جدول زمان بندی انتشار خود داشته باشد، با این حال، بایستی منتظر معرفی گوشی Moto G5 Play در ماه مه سال جاری باشیم. حال، با توجه به اسناد اف سی سی، موتو جی 5 پلی دارای دو نسخه با رم های 2 گیگابایتی و 3 گیگابایتی و به ترتیب با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی خواهد بود. برخلاف انتظاری که می رفت، هیچ یک از این نسخه های موتو جی 5 پلی از قابلیت ان اف سی برخوردار نخواهند بود.

درحال حاضر اطلاعات تقریبا زیادی از موتو جی پلی در دسترس است، با این حال مطمئن هستیم که در هفته های آینده اطلاعات بیشتری نیز از این گوشی به دست ما خواهد رسید. هنوز چیزی از شکل ظاهری این دستگاه نمی دانیم؛ اما با وجود اینکه هیچ یک از گوشی های موتورولا موتو جی 5 و موتو جی 5 پلی هنوز معرفی نشده اند، این احتمال وجود دارد که شباهت زیادی با یکدیگر داشته باشند.

احتمالا سه دستگاه موتو G5 در یک ماه و یا حتی در یک زمان معرفی شوند. همچنین می دانیم که موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس و موتو جی 5 پلی هرسه کاملا مقرون به صرفه هستند، با این وجود گمان می کنیم که موتو جی پلی نسبت به دو مدل دیگر مقرون به صرفه تر باشد.

.

منبعphonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر