;
coinex

تصویری از نمونه اولیه ال جی جی 6 منتشر شد

نمونه اولیه ال جی جی 6

هفته گذشته خبرهای مختلفی درباره گوشی هوشمند ال جی جی 6 منتشر شد که جنجال بسیاری را در دنیای مجازی ایجاد کرد. در اوایل امروز تصاویری از نمونه اولیه ال جی جی 6 منتشر شد که برخی از جزئیات آن را تایید کرده است؛ اما هنوز هم شایعات این پرچمدار آینده پایانی ندارد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

این تصاویر برای اولین بار در Droid Life منتشر شدند که وضوح چندانی ندارند، آنطور که از کیفیت آن ها پیدا است تصاویر فوق با عجله و پنهان کاری گرفته شده اند. این تصاویر صفحه نمایش بزرگ ال جی جی 6 را نشان می دهند، این دستگاه دارای گوشه های منحنی است، البته در تصاویر قبلی منتشر شده هم این جزئیات پیدا بود. نمونه اولیه ال جی جی 6 نشان می دهد که ال جی قاب دور صفحه نمایش را کم کرده و تقریبا در هردو طرف ضخامت قاب دیده نمی شود.

نمونه اولیه ال جی جی 6

نمای پشتی این تصاویر پوسته مخصوص توسعه دهندگان را نشان می دهد؛ اما دوربین دستگاه هم قابل مشاهده است که متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است. در ادامه تصویری از بخش پایینی دستگاه فاش شده که اتصال USB نوع C را تایید می کند.

نمونه اولیه ال جی جی 6

همانطور که می دانید شرکت ال جی قرار است که میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر بارسلونا در کنگره جهانی موبایل 2017 باشد، این کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه برگزار خواهد شد. ال جی تایید کرده که پرچمدار آینده خود را با صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD روانه بازار می کند، همچنین خبرهایی هم درباره وجود هوش مصنوعی گوگل در این دستگاه منتشر شده است. به هر حال چیزی به برگزاری نمایشگاه MWC 2017 نمانده و انتظار می رود که در طول این مدت خبرهای رسمی هم از سوی ال جی منتشر شود. کنگره جهانی موبایل سال جاری، قرار است که بسیار پرآوازه تر از سال های گذشته باشد.

منبع: androidauthority

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر