;
coinex

سرویس اینستاگرام در حال تست ویژگی های جدید است؛ به اشتراک گذاری آلبوم در یک پست

insta

سرویس اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که روزانه میزبان اشتراک گذاری تصاویر میلیون ها کاربر است. در طی این مدت گذشته اینستاگرام تغییرات بسیاری یافته است و ویژگی های بسیاری به آن اضافه شده که از جمله آن ها می توان به Stroy و یا حالت لایو ویدئو اشاره کرد. اکنون خبرهایی درباره ویژگی های جدید اینستاگرام منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است آخرین نسخه از اینستاگرام (10.7.0) توسط توسعه دهندگان در حال پیشرفت است. اکنون در آخرین نسخه اندرویدی منتشر شده، کاربران این اجازه را دارند که مجموعه ای از تصاویر را در یک پست به اشتراک بگذارند. این ویژگی در حال حاضر برای تبلیغ در دسترس است و به نظر می رسد که اینستاگرام قصد دارد، این ویژگی جدید را برای کاربران دیگر در دسترس قرار دهد.

در نهایت سرویس اینستاگرام به کاربران این اجازه را خواهد داد تا از گالری 10 تصویر را باهم انتخاب کنید و در یک پست به اشتراک بگذارید، آنطور که پیدا است امکان مشاهده تک تک تصاویر هر آلبوم و بررسی آن ها موجود است، همچنین این امکان وجود دارد که تصاویر را در یک اسلاید نمایش داد، یعنی تصاویر موجود در هر آلبوم به صورت اسلاید به نمایش در می آیند.

در حال حاضر ویژگی ارسال یا به اشتراک گذاری آلبوم در تایم فعلی کاربران وجود ندارد، این ویژگی فعلا برای تست بوده و قرار است که به زودی برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفته شود. انتظار می رود که این ویژگی به زودی در یک آپدیت جدید برای تمامی پلتفرم ها منتشر شود، همچنین این انتظار را داریم که در طول سال جاری میلادی ویژگی های جدید تری به سرویس اینستاگرام اضافه شود.حال باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر در این باره باشیم. نظر شما درباره ویژگی جدید اینستاگرام چیست؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر