;
coinex

بازی GTR 3 برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر می شود

بازی GTR 3

سری بازی های GTR یکی از بهترین شبیه سازهای سبک ریسینگ یا مسابقه ای است که تاکنون عرضه شده است. بازی GTR2 آخرین عنوان این سری بود که تقریبا 12 سال پیش منتشر شد. در نهایت امروز تایید شد که نسخه جدید این سری یعنی بازی GTR 3 منتشر می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است بازی GTR 3 قرار است که برای کنسول های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر شود. استودیو تازه شکل گرفته Simbin UK با Sector3  روی این بازی کار می کند که هنوز جزئیات چندانی از آن منتشر نشده است. در واقع این اولین بار نیست که خبر از عرضه بازی GTR 3 منتشر شده، در سال 2011 بود که استودیو بازی سازی قدیمی Simbin برنامه آن را تایید کرده بود. بعد از آن این استودیو بسته شد و با نام Sector3 دوباره احیا شد، همچنین Simbin UK سال گذشته دوباره متولد شد و اکنون همکاری بین این دو شرکت برای ساخت GTR 3 تایید شده است.

تایید شده که بازی GTR 3 با موتور بازی سازی Unreal Engine 4 ساخته می شود و دارای ویژگی تغییر زمان و آب هوا است. آنطور که پیدا است قرار است که ویژگی های متنوع بسیاری توسط Sector3 ارائه داده شود.

gtr-3-2-640x333

این بازی شبیه سازی خوبی برای تجربه رانندگی و مسابقه است و برای کنسول های نام برده شده با بهترین شکل ممکن ساخته خواهد شد. توسعه دهندگان قرار است که نسخه محدود GTR 3 را در طی شش ماه طراحی کنند. اعلام شده که این بازی تا سال 2018 برای کاربران منتشر نخواهد شد؛ اما در طول این مدت خبرهای جدید همراه با تریلرهای این بازی منتشر خواهند شد. پیش بینی می شود که بازی ریسینگ GTR 3 توجه گیمرها بسیاری را به خود جلب کند و فروش خوبی را هم داشته باشد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر درباره این بازی باشیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر