;
coinex

اولین تصویر ال جی جی 6 در دنیای واقعی فاش شد

تصویر ال جی جی 6

همانطور که می دانید قرار است که ال جی جی 6 به عنوان جدید ترین پرچمدار شرکت ال جی در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی شود؛ اما به نظر می رسد که سورپرایز کره ای طعم خود را برای MWC 2017 از دست داده است، امروز اولین تصویر ال جی جی 6 فاش شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بسیاری از طرفداران برای دیدن تصویر ال جی جی 6 بسیار کنجکاو بودند، اگر شما از دسته طرفداران ال جی هستید، باید اعلام کنم که اکنون تصویری از پرچمدار 2017 ال جی در دنیای مجازی فاش شده است.  ظاهرا این تصویر رندر نیست و دست فردی روی آن دیده می شود که باعث شده تا تمامی جزئیات دیده نشود. در طول این مدت شایعات بسیاری از سوی رسانه ها درباره ال جی جی 6 منتشر شد، آنطور که از تصویر منتشر شده پیدا است برخی از شایعات به واقعیت پیوسته است.

تصویر ال جی جی 6

قبلا اعلام شده بود که شرکت ال جی پرچمدار جدید خود را با دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت عرضه می کند. در تصویر ال جی جی 6 دوربین دوگانه پیدا است و سنسور اثر انگشت هم در زیر دوربین قرار گرفته است. اکنون برخی از جزئیات این گوشی هوشمند که در طی گزارشات مختلف منتشر شده بود با این تصویر تایید شده است.

شرکت ال جی ویژگی ماژولار را به عنوان یک ایده شکست خورده که در ال جی جی 5 وجود داشت در پرچمدار 2017 خود حذف کرده است. البته هنوز هم شایعات مختلفی درباره پرچمدار آینده ال جی وجود دارد، دیروز اعلام شد که این دستگاه به سیستم پرداخت همراه و شارژ بی سیم مجهز می شود. اگرچه این خبرها هنوز تایید نشده است؛ اما دور از واقعیت نیست. به هر حال هنوز باید منتظر انتشار خبرهای رسمی از سوی ال جی باشیم، قرار است که این دستگاه در ماه آینده در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر