;
coinex

تصاویر ال جی جی 6 از زوایای مختلف فاش شد

تصاویر ال جی جی 6

همانطور که می دانید در طول این چند ماه گزارش های مختلفی درباره گوشی هوشمند ال جی جی 6 منتشر شده است که این گزارش ها در طی چند روز گذشته افزایش پیدا کرده اند. اگر اخبار دیروز تکرا را دنبال کرده باشید، حتما از این آگاه هستید که تصویری از این گوشی هوشمند در زندگی واقعی منتشر شد، اکنون هم تصاویر ال جی جی 6 از زوایای مختلف فاش شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

برخلاف تصویر روز گذشته که نمای براقی را از گوشی نشان می دهد، این تصاویر جدید طراحی فلزی پرچمدار 2017 ال جی را به نمایش گذاشته اند. پشت دستگاه دوربین دوگانه پیدا است که فلش دقیقا بین آن ها قرار گرفته است و زیر دوربین در همان قسمت پشتی یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده که وظیفه حفظ امنیت جی 6 را بر عهده دارد. تصاویر ال جی جی 6 نماهای مختلفی را از این گوشی به نمایش گذاشته اند که در آن برخی دیگر از جزئیات پیدا است.

انتظار می رود که ال جی جی 6 در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلونا به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح 2880 در 1440 پیکسل مجهز خواهد بود، همچنین انتظار می رود که قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون 821 چهار هسته ای و پردازشگر گرافیکی ادرنو 530 تامین شود.

به احتمال زیاد گوشی هوشمند جدید ال جی به ویژگی ضد آب بودن مجهز خواهد و همچنین به طراحی ماژولار پایان خواهد داد. شایعات دیگری هم درباره این دستگاه وجود دارد که به شارژ وایرلس و سیستم پرداخت همراه اشاره می کند، علاوه بر این شاید ال جی جی 6 به دستیار شخصی گوگل مجهز شود. اکنون باید منتظر معرفی شدن رسمی پرچمدار ال جی در کنگره جهانی موبایل باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا تصاویر و شایعات موجود به واقعیت نزدیک هستند یا خیر؟

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر