;
coinex

آپدیت بعدی بازی Final Fantasy XV کیفیت 60 فریم بر ثانیه ای را برای پلی استیشن 4 ارائه می دهد

بازی Final Fantasy XV

بازی Final Fantasy XV یکی از بهترین عناون منتشر شده است که توسط Hajime Tabata کارگردانی شده است. آخرین گزارشاتی که درباره این بازی منتشر شد خبر از انتشار آپدیت آن در سال 2017 را می دهد. کارگردان این بازی یعنی Hajime Tabata سخت روی برنامه اولین پچ بازی Final Fantasy XV کار کرده است، این آپدیت در سال جاری منتشر می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اول از همه Tabata وعده داده که در نهایت کیفیت 60 فریم بر هر ثانیه را برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 پرو در تاریخ 21 فوریه برابر با 3 اسفند ماه به ارمغان می آورد. البته کسانی که نسخه پرو پلی استیشن 4 را ندارند هنوز هم می توانند از آپدیت شرکت Square Enix نهایت لذت را ببرند. در این آپدیت ویژگی های جدیدی به بازی اضافه خواهد شد که شامل موسیقی های جدید و متنوع هم در طول بازی خواهد بود.

در این آپدیت قرار است که چند ساعت گیم پلی بیش تر به پایان بازی اضافه شود که موجب افزایش جذابیت آن خواهد شد، همچنین بسته DLC دیگری هم در تاریخ 28 مارس منتشر خواهد شد.

آپدیت بازی Final Fantasy XV

آپدیت 21 فوریه – 3 اسفند ماه

  • نسخه فول اچ دی با وضوح 60 فریم بر هر ثانیه برای کنسول پلی استیشن 4 پرو
  • محدودیت زمان ماموریت – ماموریت های جدید در مدت زمان محدود نمایان می شود و شما می توانید که آن ها را در مدت زمان مجدود انچام دهید.
  • لول ها به 120 خواهند رسید – در نسخه اولیه 99 لول وجود داشت که اکنون با اضافه شدن ویژگی های جدید این لول به 120 رسیده است
  • ظرفیت تصاویر از 150 به 200 رسیده است
  • موسیقی های بیش تری به بازی اضافه خواهد شد.

بازی بازی Final Fantasy XV در حال حاضر برای کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است، البته هنوز خبری از آپدیت نسخه اکس باکس منتشر نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: technobuffalo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر