;
coinex

مشخصات ایسوس زنفون 4 از طریق بنچمارک GFXBench منتشر شد

سری گوشی های ایسوس زنفون 4 (Asus ZenFone 4) مجددا در سال جاری راه اندازی خواهند شد. اگر خاطرتان باشد، مدل اصلی ایسوس زنفون 4 در سال 2014 راه اندازی شد؛ اما جالب است که امسال نیز یک دستگاه جدید با همان نام تا چند ماه آینده رخ نشان می دهد.

شایعات می گویند که سری جدید ایسوس زنفون 4 در ماه مه 2017 از راه خواهند رسید. این احتمال وجود دارد که چند نسخه متفاوت از این دستگاه معرفی شد که البته این مجموعه شامل یک مدل پرچمدار نیز خواهد بود.

مشخصات ایسوس زنفون 4

به تازگی مشخصاتی از یک گوشی هوشمند در بنچمارک جی اف ایکس بنچ منتشر شده که می تواند به گوشی بالا رده ایسوس زنفون 4 تعلق داشته باشد.

بر اساس لیست بنچمارک منتشر شده، مشخصات ایسوس زنفون 4 جدید این گونه عنوان شده است؛ یک نمایشگر کواد اچ دی 5.7 اینچی پنل جلویی این اسمارت فون را زینت داده و اسنپدراگون 820 کوالکام در آن به قدرتنمایی خواهد پرداخت. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می دهد.

مشخصات ایسوس زنفون 4

یک دوربین 21 مگاپیکسلی در پنل پشتی جای گرفته و برای گرفتن سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی دیده خواهد شد. مدیریت نرم افزاری این دستگاه به عهده اندروید نوقا خواهد بود.

شایعات قبلی درباره مشخصات ایسوس زنفون 4 حاکی از آن بود که این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی و یک باتری 4850 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. این مشخصات می تواند به یک نسخه سطح پایین تر از این گوشی اشاره داشته باشد.

جزئیات بیشتری از این اسمارت فون وجود ندارد؛ اما یک چیز به طور حتم، مشخص خواهد بود. کمپانی ایسوس امسال، قطع به یقین با یک گوشی هوشمند پرچمدار وارد بازار خواهد شد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر