;
coinex

تصاویر ساعت هوشمند ال جی واچ استایل به بیرون درز کرد

تصاویر ساعت هوشمند ال جی واچ استایل به بیرون درز کرد
به تازگی تصاویر و خبرهای زیادی درباره ساعت های هوشمند بعدی ال جی منتشر شده است. ما در حال حاضر می دانیم که دو ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت و ال جی واچ استایل در 9 فوریه (21 بهمن ماه) رخ نشان خواهند داد. البته در ان روز و در کنار این دو ساعت هوشمند ال جی، سیستم عامل اندروید ویر 2.0 نیز معرفی خواهد شد.

به لطف یکی از کارکنانی که در خرده فروشی بست بای مشغول به کار است، اکنون ما می دانیم که سبک طراحی ساعت هوشمند ال جی واچ استایل چگونه خواهد بود. تصاویر به نمایش درآمده از این گجت پوشیدنی هوشمند، نشان می دهد که یک دکمه در سمت راست قاب آن جای گرفته و یک بند استاندارد با پهنای 20 یا 22 میلی‌ متر، این ساعت هوشمند را دور مچ دست، نگه خواهد داشت.

در پشت جعبه ال جی واچ استایل، برچسب ایمنی آن قابل مشاهده است و در طرف دیگر جعبه، شماره سریال این دستگاه (LG-W270) در کنار اطلاعات دیگری که نشان می دهد این ساعت ماه گذشته در کره تولید شده است، خودنمایی می کند. گویا این ساعت هوشمند در حال حاضر برای فروش، در دسترس است.

ساعت هوشمند ال جی واچ استایل دارای یک حافظه رم 512 گیگابایتی بوده و به یک باتری 240 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. صفحه نمایش 1.2 اینچی P-OLED آن دارای رزولوشن تصویری 360 در 360 پیکسل بوده و با دارا بودن کد حفاظتی IP67 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، بیمه شده است.

ساعت هوشمند جدید ال جی بدون حسگر ضربان قلب بوده و از شبکه های ارتباطی 3G، 4G و جی پی اس پشتیبانی نمی کند. با این وجود این ساعت باید از مدل ال جی واچ اسپرت، ارزان تر باشد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر