;
coinex

موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 رخ نشان داد؛ اولین تصویر واقعی منتشر شد!

موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 رخ نشان داد؛ اولین تصویر واقعی منتشر شد!
موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 یکی از قدرتمندترین پرچمداران سال 2017 خواهد بود که به زودی معرفی می شود و بنابراین بعید نخواهد بود که بعضی از نمونه اولیه های این گوشی تولید شده باشد. با اندکی سوء ظن نسبت به این تصاویر، ادعا شده است که این اولین تصویر ارائه شده از موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 بوده که زندگی واقعی این گوشی را به تصویر کشیده است.

این تصویر برای اولین بار در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته شده است. در تصویر موبایل گلکسی اس 8، گوشی هوشمندی دیده می شود که یک نمایشگر از دو طرف خمیده داشته و هیچ دکمه اصلی در زیر صفحه نمایش آن دیده نمی شود.

در زیر قاب گوشی نیز یک سوکت هدفون 3.5 میلی‌متری، یو اس بی نوع C و توری خروجی صدا دیده می شود. شما اکنون شاهد تصویری هستید که به ادعای برخی منابع، تصویر واقعی موبایل گلکسی اس 8 است؛ اما این را به خوبی می دانیم که تا زمان تایید نشدن هیچ خبری، آن را به شدت جدی نگیریم. با داین تصویر نیز اینگونه برخورد کنید.

انتظار می رود که موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 در اواخر ماه مارس معرفی شده و در اوایل ماه آوریل وارد بازار شود. با تکرا همراه باشید، خبرهای زیادی از پرچمدار 2017 سامسونگ در راه است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر