;
coinex

قیمت گوشی گلکسی اس 8 مشخص شد؛ پرچمدار جدید کره ای 1 اردیبهشت ماه عرضه می شود

galaxy s8 price

گوشی هوشمند گلکسی اس 8 قرار است که از لحاظ فنی، پیشرفته ترین دستگاه اندرویدی سال 2017 باشد. این دستگاه به پردازنده قدرتمند اسنگدراگون 835 مجهز خواهد بود و قرار است که تست امنیت باتری به صورت دقیق تر انجام شود. امروز در طی انتشار خبرهای جدید قیمت گوشی گلکسی اس 8 به همراه تاریخ عرضه آن مشخص شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ساعاتی پیش گزارشات جدیدی درباره قیمت گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ و همچنین تاریخ عرضه آن منتشر شد. آنطور که پیدا است، پرچمدار جدید سامسونگ در تاریخ 21 آوریل برابر با 1 اردیبهشت ماه در بازار ایالات متحده آمریکا منتشر می شود. همچنین اطلاعات دقیقی درباره معرفی شدن این دستگاه منتشر شده که با توجه به آن قرار است که پرچمدار نام برده شده در تاریخ 29 مارس برابر با 9 فروردین ماه به صورت رسمی معرفی شود.

انتظار می رود که گلکسی اس 8 سامسونگ در دومدل عرضه شود، این احتمال وجود دارد که هردو مدل امسال سامسونگ به صفحه نمایش منحنی مجهز باشند. گزارشات دیگری هم درباره اندازه صفحه نمایش این دو دستگاه منتشر شده که بر اساس آن ها، شاید پرچمدار کره ای امسال دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی باشد و مدل دیگر آن با صفحه نمایش 6.2 اینچی از راه برسد.

این انتظار را نداریم که تغییرات زیادی در قیمت گذاری این دستگاه رخ دهد، انتظار می رود که گلکسی اس 8 سامسونگ با قیمتی بین 650 تا 700 روانه بازار جهانی شود، البته نسخه بزرگ تر دستگاه قیمت بالاتری داشته و شاید قیمت آن بین 750 تا 800 دلار باشد. به هر حال هنوز مشخصات کامل این گوشی هوشمند و قیمت دقیق آن از سوی سامسونگ تایید نشده است و هنوز هم باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر و رسمی از سوی غول تکنولوژی کره ای باشیم. انتظار می رود که در طی هفته های آینده گزارشات بیش تری درباره گوشی های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج منتشر شود.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر