;
coinex

مشخصات شیائومی ردمی نوت 4 ایکس به بیرون درز کرد

مشخصات شیائومی ردمی نوت 4 ایکس به بیرون درز کرد
شیائومی ردمی نوت 4 ایکس اولین گوشی هوشمند جدید شیائومی است که به زودی در چین عرضه خواهد شد. از قبل گفته می شد که این دستگاه در 14 فوریه (26 بهمن) رخ نشان خواهد داد و این در حالیست که فروش آن از دو روز بعد یعنی 16 فوریه (28 بهمن) آغاز می شود. پیش از معرفی رسمی این گوشی، برخی از مشخصات شیائومی ردمی نوت 4 ایکس به بیرون درز کرد.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 4 ایکس

انتشار مشخصات شیائومی ردمی نوت 4 ایکس نشان می دهد که این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است و پردازنده اسنپدراگون 625 به آن قدرت خواهد داد. یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت، انرژی مورد نیاز آن را تامین کرده، یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 4 ایکس

در همین راستا، اسکرین شاتی در فضای آنلاین منتشر شده که گفته می شود متعلق به گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس در بنچمارک انتوتو است. این تصویر نشان می دهد که اسمارت فون جدید شیائومی توانسته ات تا در این بنچمارک به امتیاز بالای 90 هزار (به طور دقیق 90،057) دست یابد.

کسب چنین امتیازی در بنچمارک انتوتو قابل توجه است؛ چرا که تاکنون اسنپدراگون 625 نتوانسته بود تا به چنین امتیازی در این بنچمارک برسد. امتیازات ثبت شده توسط این تراشه، تاکنون چیزی در حدود 60 هزار بوده است، نه بیش از 90 هزار!

در زیر می توانید تصاویر بیشتری از شیائومی ردمی نوت 4X را ببینید.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 4 ایکس

مشخصات شیائومی ردمی نوت 4 ایکس

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر