;
coinex

دستیار بیکسبی گلکسی اس 8 از چند زبان مختلف پشتیبانی می کند

دستیار بیکسبی

اگر اخبار گذشته تکنولوژی را از همان ابتدای سال تازه میلادی دنبال کرده باشید، حتما از این آگاه هستید که شرکت های بزرگ تولید کننده قصد دارند دستیار هوشمند دیجیتالی خود را برای دستگاه های پرچمدار طراحی کنند. آنطور که پیدا است شرکت سامسونگ یکی از این شرکت ها بوده و ظاهرا دستیار خود را بیکسبی (Bixby) نام گذاشته است. امروز خبرهای جالبی درباره دستیار بیکسبی منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شایعه شده که دستیار بیکسبی نه تنها بسیار باهوش خواهد بود بلکه از ویژگی چند زبانه پشتیبانی می کند. باتوجه به گزارشاتی که از ETNews منتشر شده است، این دستیار هوشمند از هشت زبان مختلف پشتیبانی می کند که شامل کره ای و چینی هم خواهد بود.

اگر این خبر بر اساس واقعیت باشد و از دسته شایعات خارج شود، تکنولوژی هوش مصنوعی سامسونگ جلوتر از Google Assistant خواهد بود که فعلا از چهار زبانه به صورت کامل پشتیبانی می کند، این زبان ها شامل انگلیسی، آلمانی، برزیلی و هندی است. آنطور که پیدا است. لازم است بدانید که دستیار شخصی اپل یعنی سیری از 20 زبان پشتیبانی می کند در حالی که در سال 2011 برای گوشی های آیفون ارائه داده شد.

سامسونگ به صورت جدی وارد بحث هوش مصنوعی شده و قرار است که اولین دستیار هوشمند این شرکت با ویژگی چند زبانه از راه برسد. اگرچه دستیار بیکسبی دیرتر از سایر دستیارهای شخصی مانند Google Assistant، سیری، کورتانا و آلکسا منتشر می شود، اما انتظار می رود که عملکرد فوق العاده ای را داشته باشد.

باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده دستیار بیکسبی در گوشی هوشمند گلکسی اس 8 وجود خواهد داشت و پس از آن قرار است که وارد دیگر محصولات سامسونگ شود، که  از جمله آن ها می توان به تلویزیون های هوشمند، لوازم خانگی و غیره اشاره کرد. به هر حال تکنولوژی  هوش مصنوعی به مرحله بالاتری رسیده و اکنون فراتر از انتظارات عمل می کند.

باتوجه به آخرین گزارشات منتشر شده گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ قرار است که در در تاریخ 29 مارس برابر با 9 فروردین ماه به صورت رسمی معرفی شود و در تاریخ 21 آوریل برابر با 1 اردیبهشت ماه روانه بازار شود.

منبع: technobuffalo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر